|
|||
|
|||
Project Corrado Vr6
Project "Roykee"
Zo ik dacht ik zal ook eens een topic van mijn “project” maken. Sowieso om zelf terug te kijken en dingen bij te houden, en omdat ik het ook altijd leuk vind andermans projecten te volgen. Het is een beetje tot stand gekomen doordat ik mijzelf wat irriteerde aan verschillende deukjes en krasjes ,die in de loop van de jaren de wagen hebben ontsierd. Ook de achterbumper moest veranderen, want ik had een andere uitlaat gekocht. En door de oude uitlaat zat er een grotere uitsparing dan normaal. Echter toen ik na begon te denken, leek het mij een goede keuze om de wagen volledig te laten spuiten. Zo kunnen er ook meteen wat “clean”werkzaamheden uitgevoerd worden. En is alles met dezelfde lak bedekt, zodat je weinig kans op kleurverschillen krijgt. Ook had ik een lederen interieur al lang op mijn verlanglijstje staan. Na verschillende interieur’s in huis gehad te hebben, was het toch elke keer net niet wat ik wilde, dus na een tijdje heb ik besloten dat er ook een nieuw bekleed interieur in moest. Als de wagen dan toch kaal is lijkt me dat het makkelijkste. Tot slot zou er aan de motor niets gebeuren want die was nog harstikke goed! (dacht ik). Maar helaas begon deze de laatste tijd steeds onregelmatiger te lopen en wat te roken. Na wat onderzoek bleek dat de kop niet helemaal lekker was. Het blok word nu compleet gereviseerd en dan heb ik meteen de gelegenheid om de motorruimte zuiver te maken en alles netjes te maken. Krokant stukje, waarschijnlijk door een deuk. 25 mm adapters De stoeltjes die bekleed moeten worden Adapters uitgeprobeerd Nieuw beklede stoelen |
|
||||
|
||||
heel dik hoor, mis mijn c vr6 zo wel als ik dit weer zie
bekende auto van het corradoforum
|
||||
|
||||
zo dat is wel erg lekker aan t worden
|
|
|||
|
|||
Dan koop je toch weer een Corrado Sanderz Jij hebt die rode Corrado nog gehad was het niet?
Thanks Stn1 |
|
|||
|
|||
Mooie corrado !! En welkom !
|
||||
|
||||
dikke auto
ben benieuwd naar het eindresultaat. mag ik even vragen waar je die lasplaten besteld hebt. grtz eddy
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reactie's
Eddy, lasplaten heb ik hier besteld http://www.arz-tuning.de/shop/index...Tuergriffe.html Is alles compleet. Nu ga ik voor een weekje op vakantie. Dus reageer ik een weekje niet:P |
|
||||
|
||||
Quote:
klopt ja, heb nu een passat vr6, ook leuk en wat meer ruimte
|
||||
|
||||
Hey Roy!
Ook hier maar even mijn complimenten neer zetten voor je
|
||||
|
||||
Erg mooi project. Toen ik de stoelen in het begin zag had ik eerst zoiets van: bah, maar het eindresultaat is erg mooi geworden.
|
|
|||
|
|||
@Sanderz, dat is inderdaad waar. Vr6=Vr6 ;-)
Richard!, wist niet dat jij ook actief was op Volksforum, dankje;-) @Swinz en Thijs, bedankt voor de complimenten. |
|
|||
|
|||
Vandaag deurtje afgemonteerd |
|
||||
|
||||
mooie dikke corrie
|
||||
|
||||
Erg netjes hoor
|
||||
|
||||
Echt een hele dikke corrado Roy
|
|||
|
|||
Heel dik! Ook meteen alles goed aanpakken
|
|||
|
|||
Bedankt voor de complimenten
Zaterdag ga ik weer verder, dus dan komen er weer nieuwe update's. Dan nog even 1 meeting dit jaar meepakken. En dan helemaal klaarstomen voor Whortersee 2011 |
|
||||
|
||||
mooie corrado idd, ik blijf dit zeker volgen
|
|
|||
|
|||
Hier een foto'tje hoe laag ik achter kan gaan zonder spacers.
Staan alleen zonder spacers nu iets te ver naar binnen. En tot mijn verbazing staan de voorste wielen schuin naar binnen:O Iemand een idee hoe dat kan komen? Wiellagers? Auto moet nog wel uitgelijnd worden. |