|
|||
|
|||
tielvwmk2
hoi iedereen,
Bij deze mezelf even voorstellen , ik ben Rudy en woonachtig in het verre België en dan meer bepaald in Tielen (dorpje naast het welbekende pretpark Bobbejaanland). Ben reeds van kleinsaf geboeid geweest door auto's met als gevolg vanaf m'n 16de verjaardag me ingeschreven in een autocrossbond wat ik toch tot m'n 41ste heb kunnen volhouden , toen de dochter naar de lagere school moest dan toch maar besloten om er de brui aan te geven omwille van de weinige vrije tijd die toch in die hobby gaat zitten. Natuurlijk is die hobby toch niet helemaal uit te roeien en dan maar besloten om aan "oude" vw-tjes te sleutelen en ondertussen staan er dan al 4 van op de oprit. Het "project" waar ik nu mee bezig ben is een golfmk2 van '87 die op 30/03/12 oldtimer (zo noemen wij dat in belgenland als de auto 25jaar is) word en eigenlijk helemaal klaar is om aldus gekeurd kan worden , vanaf 25 jaar oud moeten deze wagens slechts éénmalig gekeurd te worden om zodoende de o-nummerplaat te kunnen verkrijgen. Alles ligt te wachten om na die datum gemonteerd te worden , schroefset , velgjes enz.... om er dan uiteraard lekker mee te kunnen gaan cruisen. Ben niet echt een "computercrack" maar als het me lukt zal ik binnenkort enkele foto's plaatsen zodat jullie een beter idee krijgen waar we over praten. Zo , dit is dus een kleine voorstelling van mezelf en 1 van de auto's en tot horens zou ik zeggen.
|
|||
|
|||
Welkom
Foto's zien we altijd graag
|
||||
|
||||
welkom
|
|||
|
|||
Dank u wel om me zo hartelijk welkom te heten hier op het forum.
Mijn wederhelft heeft ondertussen geen problemen meer om zich aan te melden op het forum , daarom hadden we dit account aangemaakt , en daar hij meer verstand van die zaken heeft zal hij meer posten dan ik denk ik. Hij is aangemeld onder 'rudvwt3' en naar ik heb begrepen heeft hij vandaag al wat aan het oefenen geweest met foto's te posten. Toch tof om ons zo te verwelkomen.