|
||||
|
||||
Mooie gti 5-deurs...
Volgens mij dezelfde wagen.... maar blijkbaar in 2010 n koopje..
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...de&pageNumber=1 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=73801 |
|
||||
|
||||
duitse link werkt niet !!
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, maar 'n paar uur geleden nog wel, daar stond toen nog deze mooie witte 5deurs van 1982 !
;-)
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Der Typ Siebzehn : 05-01-2012 at 21:24. Reason: op verzoek linkje verwijderd |
|
||||
|
||||
is inderdaad mijn golf 1 gti (geweest).
prijs die erbij stond heb ik heel hoog gezet omdat ik gewoon geen behoefte had om biedingen te krijgen van 2000 -3000 euro of zo . is vandaag verkocht, maar aan de prijs van de oude verkooptopic hier op het forum + de 5 nieuwe banden. de nieuwe eigenaar (hier ook op forum) zal dit kunnen bevestigen bovendien heeft golf1976driver hem toen verkocht aan andere liefhebber (ik heb hem dus niet gekocht bij golf1976driver zoals sommigen misschien denken) , en prijzen van zulke originele golf 1 gti'kes zijn ook niet gedaald het voorbije jaar he |
|
||||
|
||||
Okay, maar eerst zeg je dat je spijt had dat je dat ding had doorverkocht aan golf1976driver, dan na 'n paar jaar heb je 'm uiteindelijk toch weer terug kunnen kopen van iemand anders, en vervolgens verkoop je die auto waar je al na de eerste keer al zei dat je spijt als haren op de kop had dat je 'm had verkocht, alweer meteen...
|
||||
|
||||
de reden van verkoop (door mij) is gekend bij de koper
zijn ook nog dingen buiten auto's en zo he. en soms moet je dan vlug knopen doorhakken ... |
|
||||
|
||||
uitspraken als spijt hebben, vervolgens de kans krijgen om de wagen weer in je bezit te krijgen en dan toch weer verkopen kan ik niet helemaal rijmen, is hetdan liefhebberij of handel?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Lezen mensen !! Kan allerlei oorzaken hebben he !!
|
||||
|
||||
Quote:
Rick, ik hoef me tegen niemand te verantwoorden hierover. ik had er ook spijt van toen ik hem verkocht had. en ik heb hem nu terug gehad... de reden waarom hij nu terug is moeten vertrekken , is iets persoonlijks. de koper en nog iemand hier op het forum kennen deze reden. en ik ga niet liegen over die reden aangezien het een kennis van me is ... daarenboven zijn er ook mensen die veel meer plezier hebben in het opbouwen/restaureren van een wagen, het zoeken naar het juiste onderdeel,... en als het dan eens af is , is de fun er een beetje af maar jij hebt toch ook die golf 1 gti pirelli toen verkocht? die witte golf vr6 die je gekocht had en onmiddellijk terug verkocht? zilver jetta mk1 de golf 1 onderdelen die je allemaal verkoopt? dan kunnen we daar ook de vraag bij stellen of je een liefhebber bent of een handelaar ...Waarom heb jij niet alles bijgehouden? is exact hetzelfde. |