|
||||
|
||||
Interresse Peiling: BSS Airride Set Passat 3B, 3BG, Audi A4
Verkocht!
Last edited by nielsvwteam : 29-01-2012 at 10:07. |
|
||||
|
||||
Hoi Niels,
Past jou airride ook op een audi TT? |
|
||||
|
||||
Dat durf ik je zo niet te zeggen, misschien dat iemand dat weet??
|
|
||||
|
||||
Nee dat kan je wel redelijk vergeten vrees ik.
Voorpoot van een TT is heel anders qua constructie (Golf 4). Je schuift hierbij de demper in de fusee. Passat heeft een vork aan de poot die op de onderste draagarm komt.
|
||||
|
||||
Heel erg jammer!
|
|
||||
|
||||
Kep nog een OEM schokbreker set voor je.... mag je zo hebben doe dr niks mee....
Jaa de airride is heel interessant... ruilen tegen een toyota mr 2?? hihihi
|
||||
|
||||
Quote:
Zoek nog wel de voorste veerpoten dus heb er zeker belang bij. Inruil van een Mr2 niet hehe, verder alles goed? |
|
||||
|
||||
Ja prima hoor...
Binnenkort toch naar het noorden en zal je de doos achter de deur gooien... met alle schokkers/veren (was voor homemade airride maar daar begin ik niet meer aan) toch moet ik het zeggen dat ik het jammer vindt dan de 3bg uit elkaar gaat in delen! helaas reikt mijn budget in een MR2 en een passaaaii tdi 1998.. anders hoefde deze niet gedemonteerd te worden... pm me ff je adres (weet niet meer of ik je tel nr heb doe die ook maar ffn)
|
||||
|
||||
Alleen de apparte delen gaan eraf en dan ruil ik hem in.
Zal je ff een pbtje doen! |
|
||||
|
||||
Upje
|
|
||||
|
||||
Upje
|
|
|||
|
|||
Upje voor deze mooie set! (zal alvast beginnen te sparen)