|
||||
|
||||
Verkocht
VERKOCHT
Hi mensen, toch weer tekoop, zelfde reden maar nu met nieuwe APK. Ik bied mijn recent gekocht Polo weer tekoop aan, reden hiervan is simpel, ik wil graag een oud barrel om mee de winter door te cruizen. Moet weer veel aan het werk in de havens in de nabije toekomst, gebeuren in de winter nogal eens wat ongelukjes en daar vind ik deze Polo iets te netjes voor Bouwjaar: 1994 Kleur: Tornadorood KM-Stand: +-118.000 (originele km's, aantoonbaar) APK: januari 2013 Motor: 1300 cc AAV monopoint motor Versnellingsbak: 5-bak Interieur: Prego GT interieur met Lederen stuurwiel Audio: Radio CD MP3 + 4x speakers Onderstel: - 80/60 Verlaagd (veren+dempers) - Veerpootbrug voor - G40 remmerij met gegroefde en geventileerde schijven - Spoorverbreders 20mm + verlengde wielbouten achter Extra's: - Schuifdak (werkend) - TDI einddemper - Wielkasten achter omgerolt - Luxe kentekenplaten - Embleemloze grille - GT Embleem Auto is altijd dealeronderhouden geweest tot aan de vorige eigenaar aan toe, deze heeft hem zelf netjes onderhouden en dat heb ik voortgezet. Recent onderhoud (heb ik zelf uitgevoerd) bij 115.000km: - APK tot 2013 - Olie + filters - Bougies - 4x 165/50/15 banden - Balanceren MET STALEN WIELEN OF 5 SPAAKS 15 INCH ZWARTE PCW VELGEN. Vraagprijs voor deze frisse Polo: VERKOCHT
Last edited by Fabian_GTI : 03-02-2012 at 17:40. Reason: VERKOCHT |
|
||||
|
||||
Uppie!
|
||||
|
||||
Recente foto's geupload
|
||||
|
||||
Up, goed bod word overwogen
|
||||
|
||||
Bodemprijs €795 met stalen wielen (met continental banden)