|
|||
|
|||
carroserie golf 2
hallo,
ik ben op zoek naar een carroserie van een golf 2, zonder kenteken moet rollend en remmend zijn en mag best wat schade hebben maar moet wel 100% recht op de wielen staan! zonder of met een kapotte motor is niet erg, alles van binnen mag eruit gehaalt zijn alsook de lampen enz, is voor de cross dus.. als hij maar rolt, remt stuurt en ik een schakelpook en pedalen heb is het al genoeg.. een beetje omgeving venlo / nijmegen / roermond.. alles aanbieden aub, niet al te duur!! bedankt gr. wilco |
|
||||
|
||||
Sloperij!
|
|||
|
|||
Quote:
of daar staan geen golf 2, of ze mogen ze niet verkopen ivm sloopregeling, of ze zijn niet compleet, dat is normaal ook het eerste waar ik kijk maar daar is dus niets te vinden in mijn omgeving |
|
||||
|
||||
Quote:
Een Opel die staan er toch wel genoeg? Na 1 ronde zie je toch nie meer wat het merk is ja..! En ook nog dubbel lol om plat te rijden, wat wil je nog meer.
|
|||
|
|||
ik heb er nog wel ene staan maar de motor is ervan verkocht en je zou zelf wielen moeten meenemen
kben wel van de kanten van baarle nassau ik woon in merksplas in belgie |
|
|||
|
|||
ik ben voorzien, allemaal tog bedankt!!
|