|
|||
|
|||
us mistachterlicht
hallo heb een us golf 5 gti daar zit geen mist achterlicht op, nou heb ik deze http://api.viglink.com/api/click?fo..._13254409485225
howto gedaan en met vagcom dit aan gezet maar werkt niet heeft iemand een idee Last edited by bonzo : 01-01-2012 at 18:51. |
|
||||
|
||||
zit er wel een lamp in?
|
|||
|
|||
ja zat er al was achteruitrijlicht
|
|
|||
|
|||
weet ni of die goed gecodeerd is, heb de pdf gevolgt
het lampje in de teller plaat brand niet heb wel spanning op de schakelaar draad |
|
|||
|
|||
oops heb sluiting gemaak, weet iemand waar de zekering vd mistlampen voor zit heb geen boekje
Last edited by bonzo : 02-01-2012 at 21:18. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
WELK NR WANT KAN GEEN KAPOTE VINDEN |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
helaas nog niet gelukt hopelijk is het mogen wat beter weer ,heb wel gezocht naar de zekering nog niet gevonden word vervolgt
Last edited by bonzo : 05-01-2012 at 20:10. |
|
|||
|
|||
even een update ,voor de mistlampen voor was de lichtschakelaar doorgebrand nieuwe in gezet, toch maar een draad van voor naar achter en een schakelaar er tussen voala mistlichtlicht
er zat al een eu unit in, heb nu alleen nog geen orange knipper lichten, de buitenste lampen knipperenrood us, is dat een kwestie van pinnen om zetten????? mag dit voor de apk |
|
||||
|
||||
Ik heb in mijn Golf originele R32 US achterlichten zitten en die zijn geheel omgecodeerd.
Zijn maar weinig bedrijven die dat kunnen. Mijn monteur kan dit wel. Zijn gegevens: Auto Motive Asten Wilhelminastraat 5 5721 KG ASTEN 0493-690317 vragen naar Stef Gr. Ruud
|
|||
|
|||
oke bedankt ruud
|