|
||||
|
||||
jopie95
hallo,
ik ben jolt koens en ben 16 jaar oud en woon in bourtange. ik heb zelf nog geen auto maar omdat ik 6 september mag afrijden ben ik al wel aan het kijken naar een belastingvrije golf diesel. mijn vader heeft een eigen bedrijf en daarvoor ook een transporter. -2l diesel -DSG -limited edition 2011 ( maar 300 van in nederland) -Zwart Metallic -leder Bekleding -17'' lm maar foto's zeggen meer dan duizend woorden edit: foto's verkleind Last edited by Tjaap : 13-07-2012 at 14:13. |
|
||||
|
||||
Welkom op VF!
|
|
|||
|
|||
Welkom hier, maar waar in godsnaam ligt Bourtange?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
welkom,maaruh,je bent 16 en gaat in september afrijden?
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.2todrive.nl/ |
|
||||
|
||||
Quote:
wist niet dat dat er al door was......maja met begeleider rijden lijkt me ook niet echt wat.
|
||||
|
||||
het is beter dan niet rijden hoor.
|
|
||||
|
||||
Hier maar eens een update plaatsen
ik heb toen mijn rijbewijs gehaald en deze golf gekocht: Een golf 2 GL TD uit '84 in stratosblauw. was een geweldige auto en lekker vlot. daar toen een hele tijd zo mee gereden: Tja en je bent jong wil nog wel eens te hard rijden(nu nog) en je eigen rijkunsten overschatten. Daardoor ben ik op een vroege zaterdagmorgen in de berm beland en paar keer rondgetold en tegen een boom geknald (ik ging de bocht in met 80 en remmende ) met dit als gevolg: Ik besef me achteraf pas wat een geluk ik heb gehad Daarna moest er een nieuwe komen natuurlijk en dat moest ook een golf 2 zijn . Dus vorig jaar januari deze aangeschaft: Een golf c diesel uit '85 in polarzilver daar heb ik vorig jaar niet zoveel aan gedaan behalve filters, remmen enz. dit jaar wil ik echt bezig met de auto en heb het volgende al gedaan. Remtrommels en klauwen zwart geverfd. Nieuwe velgen gemonteerd. philips colorvision lampen gemonteerd En vorige week een sticker geplakt: Dit was het eerst voor nu, plannen zijn roest aanpakken en schroefset :P |
|
||||
|
||||
Zonde van de eerste golf. Maar je huidige is ook niet onaardig. Je zult wel de turbo missen nu neem ik aan? Heb je er 2 bijrijders stoelen in zitten? Dat heb ik op dit moment ook in mijn mk2.
|
|
||||
|
||||
Ja turbo mis ik zeker , en ik ben nog steeds op zoek naar twee nette voorstoelen in mijn kleur, links heeft hele erge instapschade.
|
|
||||
|
||||
Weer een update,
Dit weekend de auto verlaagd: daarna us lights geinstalleerd en toen een stukkie wezen rijden en deze foto geschoten: Dit was het eerst wel weer. |
|
||||
|
||||
Hallo Jopie ik heb je hier ook gevonden hij gaat mooi worden je Golf
|
||||
|
||||
Ja man alleen hier hou ik het niet zo goed bij
maar direct een update doen dan :P 3 mei ben ik naar mijn eerste "meeting" geweest in Bunde (Dld) van tevoren heb ik mijn 7-latsgrille erin gezet daarna samen met een golf 3 naar de meeting gereden en deze foto is gemaakt door diegene van de golf 3: het was een leuke dag met superdikke auto's die week daarna heb ik een nieuw interieur opgehaald die moest er dezelfde dag natuurlijk in: oud vs nieuw in de auto ik mis jammer genoeg het deurpaneel aan de bijrijderskant, dus mijn oude deurpanelen laten zitten aan de voorkant. en deze week een leuk dingetje van vw-wobshop binnen gekregen maar nu heb ik een vraag voor jullie: Nu heb ik een vraag, als ik ik mijn stoel zit kan de leuning een stukje van links naar rechts ook gaat die als je hem naar voren klapt schuin naar voren ipv recht. verder vind ik er veel speling opzitten ik heb zelf het gevoel dat er iets niet goed vastzit, weten jullie wat het kan zijn? Hier twee (slechte) filmpjes waarin het (hopelijk) zichtbaar is. Filmpie 1 filmpie 2 dat was 'm weer voor nu |
|
||||
|
||||
Mooie foto s hebben jullie gemaakt