![]() |
|
||||
|
||||
![]() De Daily witte jetta heeft plaats gemaakt voor een Passat 35I vr6 ( Sanderz ex) Hij wou kleiner en bij mij komt het beter uit ook vanwege familie omstandigheden.
Heb er nog niet veel aan gedaan, alleen even donkere zijknippers gemonteerd, muziek er inlegd en wat klein spul gemaakt. Goed zo als die er nou bij staat ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() goed bezig
![]()
|
||||
|
||||
![]() Kan niet achterblijven als iedereen aan de Passat gaat
![]()
|
||||
|
||||
![]() nee idd,als alle toffe kerels passat gaan rijden haha.....
wat ik me net afvroeg,die spatbordrand LA is die al gerepareerd? (heb deze auto ook bijna in m'n bezit gehad nl ![]()
|
||||
|
||||
![]() dikke wagen hoorrrrrrr
![]()
|
||||
|
||||
![]() Toffe gasten gaan gelijk groot
![]() Plekje zit nog steeds achter op het scherm en zit nog even goed haha net zolang tot ik me er aan ga ergeren. @Sander; zeker he ![]()
|
|||
|
|||
![]() he ik rijd nu ook passat man......
|
|
||||
|
||||
![]() beter had je de jetta gehouden........
nee, geintje, vette bak man. |
|
||||
|
||||
![]() Hij heeft 'gewoon' twee dikke bakken! VR6 ruilen tegen mijn 318 IS coupé?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() ruim één jaar later...:
...heb je hem nog? hoe is 't ermee? (met jou èn met de Passat) Ik heb ook sinds ruim 2 maanden een 35i B3 variant; gewoon 1.8. (check link in signature) Ben ik nu ook een toffe kerel?! ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |