|
||||
|
||||
vw limited vlag en meer...
hallo,
bij deze bied ik een aantal spullen aan omdat ik deze niet meer nodig heb en ze dus wel weg kunnen. -------------------------------------------------------------------------- Paravanplaat golf 3 rechterdeel van de paravanplaat in goede staat, niet gebarsten of gaten uitgelubberd o.i.d. PRIJS: 10 euro -------------------------------------------------------------------------- Golf 3 motorkap tornadorood tornadorode motorkap voor golf 3, heeft een plekje waar de lak af is verder in redelijke staat PRIJS:20 euro -------------------------------------------------------------------------- Vento motorkap ratlook motorkap voor een vento, kap is ooit kaal geslepen. momenteel zit er nog schoolbordverf op PRIJS:15 euro -------------------------------------------------------------------------- Volkswagen 60 jaar vlag Vlag van volkswagen ter ere van 60 jarig jubileum vlag is in goede staat, 1 hoekje iets rafelig afmetingen: 97cm X 394 cm !!!! PRIJS: Bieden, gaat alleen weg bij een goed bod... -------------------------------------------------------------------------- Bij interesse graag even een PB, spullen kunnen afgehaald worden in Klarenbeek, ligt tegen Apeldoorn aan versturen ook mogelijk, mits niet te groot ! Last edited by thomasD : 02-01-2012 at 21:49. |
|
|||
|
|||
Die weitec set is dat ook hardheid verstelbaar ?
|
||||
|
||||
ja, zitten wel "stelschroefjes" op....
|
|
|||
|
|||
heb je er detail foto's van ?
|
||||
|
||||
zal ik morgen maken...
|
|
||||
|
||||
schroefset is dus hardheid instelbaar !
Last edited by thomasD : 29-12-2011 at 18:01. |
|
||||
|
||||
verlagingsset mag voor 50 euro weg, moet er vanaf
|
|
|||
|
|||
Waar is de 1e foto van ?
Die kan ik niet echt plaatsen.
|
|||
|
|||
Heej ik wil de verlagingset wel ophalen voor je genoemde prijs! Heb je een pb gestuurd?! Reageer maar
|
|
||||
|
||||
schroefset verkocht !!
@Rallye: welke 1e foto ?, in begintopic is dit een set schokbrekers met verlagingsveren en de 1e foto hier net boven zijn stelschroefjes van de schroefset |
|
|||
|
|||
Oh als die verkocht is heeft het weinig nut meer
|
||||
|
||||
verlagingsset verkocht
|