|
||||
|
||||
mistlampen in golf3/vento..
vroeg mij af..........
onze vento heeft geen mistlampen en ik was benieuwd of er ook voorbereiding in een golf3/vento zit. net zo als bij een golf/jetta2 waar je een relais in moet drukken en de mistlampkabel moet verlengen. wat heb ik nodig voor een vento?? schakelaar. mistlampen. en verder??? ik vind trouwens dat een vento slechte lichtopbrengst heeft . iemand suggesties of zelfde ervaringen,heb gehoord dat een golf3 betere lichtopbrengst heeft. kun je dit eventueel zo ombouwen????
|
||||
|
||||
ik heb het ook in de variant, optisch leuk, maar het doet geen ene moer!
|
|
|||
|
|||
Hier staat een handleiding voor de mistlampen. Het is inderdaad behoorlijk simpel (maar voor de lichtopbrengst hoef je het niet te doen). http://www.vwgolf-info.nl/handleidingen/index.php
|
|
|||
|
|||
is het niet gewoon een kwestie van schakelaar monteren en verlichtingskabelboom in het front verwissellen voor een met mistlampen. En inderdaad de lichtopbrengst is bagger in een vento. Ik heb us koplampen en dat is nog een stuk erger..... Lampen met een hoger wattage monteren of xenon.
|
|
|||
|
|||
verlichtingsboom niet wisselen maar je moet juist 1 erbij monteren en aan sluiten op de grote ronde stekker onder motorkapsluitingplaat. Of hoe dat ding ook maar heet.
En 1 kabel aan de massa. En natuurlijk een blind plaaje tussen knipper en mistlamp. Ik heb nog wel een lichtschakelaar voor je met de 2 functie,s voor achter en voor Ik hoor het wel van je. |
|
||||
|
||||
En ik heb nog wel mistlampen voor weinig! Zit idd zo erbij bij de stekker geknoopt.
|
|
|||
|
|||
Kabelboompje via ebay of sloop, komt de mijne ook weg