|
|||
|
|||
Schroefset Jetta mk2
Hoi allemaal,
Wil mijn Jetta mk2 TD uit 1985 gaan verlagen, nu ben ik deze LB set tegengekomen.. http://link.marktplaats.nl/592923387 Kan een TuningArt set hier krijgen voor 200 euro, heeft 3 jaar garantie. Ik ga overigens niet overdreven laag schroeven.... Iemand ervaringen met hottuning? en deze: http://www.maxicartuning.nl/maxicartuni ... 13&lang=nl Ik kan opzich ook in Duitsland kopen, een JOM of i.d. daar zijn ze iets goedkoper.. Groet, |
|
||||
|
||||
Koop alsjeblieft niet bij Hottuning! Ze vervuilen Marktplaats dagelijks met vele tientallen identieke advertenties, 't zijn eigenlijk gewoon spammers (en die gun ik de business niet).
|
|
|||
|
|||
Zou gewoon iets meer uitgeven, zou dan gaan voor een Vmax setje. Kost geloof ik 349 euro.
|
|
||||
|
||||
LB schroefset.. Low Budget hihihi vertouw het ook niet
|
|||
|
|||
Quote:
Zie het als preventief denken. |
|
|||
|
|||
Haha, oke, blijkbaar niet aan te raden. Ik hoef overigens niet laag te gaan, maar de ruimtes beetje op te vullen bij de wielkasten... Jullie enige ideeen?
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf een v-maxx eronder zitten en die rijdt beenhard! en das met alle goedkope merken zo... (de prijs zit hem ergens)
ben zelf aan het kijken voor iets anders, want als daily is het echt niet te doen... Als je niet extreem plat wil gaan zou ik voor AP gaan, redelijk in prijs en kwaliteit is toch ook al een stuk beter.
|
|||
|
|||
Hoi allemaal,
Nou ik rij dagelijks met de Jetta, niet echt lange afstanden. Mij gaat het om een paar centimeter, en dat ik dan ook af en toe een keer andere mensen kan meenemen achterin. Wat zouden jullie mij dan aanraden? kan ik ook met vaste veren rijden dan, zonder dat ze aanlopen? |
|
|||
|
|||
Niet extreem laag zou mijn keus zijn Koni geel icm Eibach vaste verlaging.
|
|
|||
|
|||
Ohja, het mag lowbudget zijn ! En hebben jullie een link voor deze uberrookie?
Alvast dankjewel voor de tips! |
|
|||
|
|||
Lowbudget, dan gewoon een set van 200 kopen!
|
|
|||
|
|||
Zijn er sets die ik moet vermijden? Of juist wel nemen? Ik hoef maar denk ik een 4-6 cm omlaag.. Denk dat 4 het trucje al zal doen, en er komen 14 inch onder.. Dus vandaar dat ik dacht dat veren al voldoende waren zonder aan te lopen...
Last edited by Fubar180 : 13-09-2012 at 20:25. |
|
|||
|
|||
hottuning prima bedrijf vaak genoeg zaken mee gedaan lb setje ben ik ook aan het kijken voor mn golf 1 heb onder met 2 een ta technix set van hun zitten bevalt prima en super service met garantie
|
||||
|
||||
Sjaaks autoservice?..schijnt best goed te zijn ..
|
|
||||
|
||||
Heb ook ta technix onder mijn 1 is echt kneiterhard maja was ook maar 160 euro op ebay maar stuurd wel goed.
|
|
|||
|
|||
Ja, maar bij Sjaak moet je toch ophalen is het niet?
TA technix ben ik vaak tegengekomen, is dit dan op ebay.de? want op de nederlandse ebay vind ik t niet....? LB setjes van hottuning? Weer meningen over verdeeld.. wat jullie? |
|
|||
|
|||
Niks mis met hottuning, heb er al meerdere schroefsets gekocht, levering is snel en de service/ garantie goed !
De "lb" set heb ik geen ervaring mee, de ta technix en de tuning art wel en die zijn allebei prima gezien de prijs... Sjaak is ook niks mis mee, aardige vent met goede spullen maar verzenden doet ie volgens mij niet. |
|
||||
|
||||
Quote:
Daar kan ik en wil ik niet over oordelen, alleen opmerken dat het vreselijke spammers zijn. |
|
|||
|
|||
Ja dat heb ik gemerkt,
Kreeg de tuning art aangeboden voor 200 euro. Weet niet of dit teveel is? Wil hem goedkoper kopen, in ruil voor lesje marketing ;-) |
|
||||
|
||||
kheb hier een setje liggen is gewoon in top staat vmaxx 125 euro moet ik er voor hebben
achter nieuw en voor in zeer goeie staat |