|
||||
|
||||
starten automaat
mede lot genoten
ik heb een vraag over mijn mkII het is een 1.8 automaat als ik hem start geeft hij een heel rauw geluid dat is al sinds dat ik de auto heb en de verkoper vertelde mij dat dit normaal is bij een mk II automaat omdat hij de platen van de automaat bak dan een slinger mee moet geven elke keer als ik de auto start wordt ik na gekeken en niet omdat mijn mk II nou zo mooi is maar om het geluid zou ik dit ook kunnen verhelpen en hoe ? |
|
||||
|
||||
Niet, dat is inderdaad normaal
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hebben ze inderdaad allemaal . |
|
||||
|
||||
is inderdaad normaal, doen ze allemaal en na mijn weten is dit niet te verhelpen!
is trouwens erg leuk, als je op een parkeerplaats staat bij bv een supermarkt, even wachten met starten tot er iemand voorbij loopt |
|
||||
|
||||
hahaha dat doe ik ook altijd alleen de vriendin heeft de auto een paar keer mee gehad en die vind dit niet prettig vandaar
eerste instantie had ik in gedachten om de auto weer te verkopen maar ik heb toch besloten om er een mooie mk II van te gaan maken in oldskool versie ik heb een schroefset gekocht en ben nu nog opzoek naar verbreed staal 14 inch naja als het starten zo hoort neem ik er genoegen mee |
|
||||
|
||||
ik kreeg ook altijd commentaar zowel met de mk1 als de mk2, hahahaha
|
||||
|
||||
Ombouwen naar handgeschakeld...dan maakt ie dat domme geluid niet meer
Maar inderdaad...mensen schrikken er vaak van...heb er ook ervaring mee
|
||||
|
||||
Ik had het ook, vond het em wel sieren.
Mijn startmotor is trouwens wel echt kapot geweest, en na het reviseren maakte hij dit geluid nog steeds, precies hetzelfde.
|
||||
|
||||
nee dat is geen optie hij is zo uit de fabriek gekomen
dus ik laat hem lekker zo of hij moet al in de soep lopen hij heeft al 274d gelopen |
|
||||
|
||||
Hier ook hetzelfde probleem!
Heb destijds nieuwe startmotor gemonteerd, en het bleef nog. Nu heb ik er ook dubbele solex 40mm opgezet en slaat hij wat sneller aan dan heb je dat geluid niet meer zo lang |