|
||||
|
||||
vraagje
Ik heb 1 van mijn golfjes te koop staan en nu kreeg ik van de week deze mail.
Ik heb de volgende vraag: Goedendag Rene . Leuke Golf 1.5GLS '79 , maar ik kan alleen maar ruilen tegen een motorfiets tw Yamaha XJR1200SP bj'98 . Deze heb ik uit een erfenis gekregen en voor mijn gevoel kan ik 'm niet te koop zetten . Ruilen tegen een auto wel , zonder verdere geldtransacties . Goed idee ? groeten alex Wat denken jullie zou dit zuivere koffie zijn en wat is de waarde van deze motor?
|
||||
|
||||
Tja lijkt mij wel raar maar kan hij niet op de motor naar jouw auto komen kijken?
Heb jij meteen de motor goed gezien en kan je rijden toch?? Waarde van die motor weet ik niet maar we hebben pas een Yamaha r6 uit ik dacht 2003 weg gedaan voor €2500 misschien dat je daar niets aan hebt maar toch Gr bart Last edited by golf1bart : 22-12-2011 at 22:10. |
|
||||
|
||||
Idd. Dat zou een goede oplossing zijn.
En als ik mij in zijn situatie zou verplaatsen, zou ik persoonlijk niet verschil uitmaken tussen ruilen of verkopen. Maar dat is aan hem. |
|
||||
|
||||
kijk eens op marktplaats naar de vraagprijzen van dit type motorfietsen.
doen de dealers ook als je een auto komt inruilen en de goedkoopste houden ze aan als richtprijs. let wel. net als bij auto`s kan er een wereld van verschil in vraagprijs en actuele (dag) waarde zitten. het zou een oplossing kunnen zijn.