![]() |
|
||||
|
||||
![]() SUPERVET!!
[IMG]http://groups.msn.com/_Secure/0VwAwAygcuBRvvPeJad6Bxd*PmjYJ8GLBhJJq9PD5AF3LvOWas 4g5VDUWUpvQ!8ccRQWtW8ko316ZSSaxkpud7Y4IwBUu6GTHl5D eu8mdDWzbWSBK5dVjkb!NYf063Jxi/golfchopinitialdesign90.jpg[/IMG] |
|
||||
|
||||
![]() je kunt niet direct linken van msn groups
![]()
|
||||
|
||||
![]() Rene ik denk dat je beter even de foto kunt downloaden en vervolgens uploaden in onze Gallery want hij doet het niet echt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hahaha lekker is dat
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ed Timmermans wannabe :p
|
||||
|
||||
![]() ja idd, dat kun je wel zeggen ja.
En ik weet niet wie dat geshopt heeft maar ik denk dat diegene ff terug naar de photoshop school moet
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Geef mij maar de originele maar dan alleen met schroefset!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ok, jij wint ![]() |
|
||||
|
||||
![]() oooow....keeeejj.....
![]() Es ff kijken wat ik er van kan maken... |
|
||||
|
||||
![]() Tadaaaa... duurde ff, maar ik heb ook
een fotootje gesoept.... Kon dezelfde foto echter niet zo gauw vinden dus heb ik deze maar ff genomen: ![]() ![]() Na een tijdje kloten met Adobe heb ik dit er van gemaakt... Wist alleen niet welke kleur, dus allemaal maar genomen ![]() ![]() Mooi? ![]() Kan wel mooier, maar dan zit ik er ook direct weer dagen bij :o |
|
||||
|
||||
![]() ik hoop voor je dat ie dit op een meeting ook vol houd je kameleon Golf :p
|
|||
|
|||
![]() super mooi!! heb zelf op de andere pc hier ook nog die foto ergens staan (gesoept en wel)... zal hem eens zoeken...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zal toch wel ruig zijn ![]() Ook direct van die kentekenplaten die constant veranderen en dan gaan! ![]() Naja... |