|
||||
|
||||
17'' BBS RS 8+8,5J verdicht met banden 1550,-
In de bingo:
-17'' BBS RS verdicht -8 en 8,5J -ET33 -5x114 -Vlakke harten dus omboren is mogelijk -4x 195/40-17 Pirelli nero zero achter 8mm voor 6-7mm -Geen schade -Prijs: 1750 euro Duidelijke foto's volgen nog.. Inruil 17'' Eta Beta turbo behoort tot een mogelijkheid (verder beperkt inruil). Last edited by EricNijssen : 13-01-2012 at 10:08. |
|
||||
|
||||
Uppie!
|
|
||||
|
||||
Omhoog!
|
|
||||
|
||||
Eventueel met schuifbouten naar 5x112 te monteren!
|
|
|||
|
|||
sorry voor of topic waar wa bedoel je met ( verdicht ) lees da meer maar weet ni wa ze daar mee bedoelen
|
|
||||
|
||||
Hoogglans verdichten is een proces waarmee we de oppervlakte van het metaal zodanig bewerken, dat er uiteindelijk een mooie natuurlijke glans ontstaat en het materiaal spiegelglad wordt. Gedurende het behandelingsproces worden de poriën van het materiaal dichtgeslagen. Hierdoor blijft er minder vuil achter op het onderdeel, is het onderdeel gemakkelijk schoon te maken, blijft het onderdeel langer glanzen en treedt er bovendien veel minder snel oxidatie op dan bij bijvoorbeeld gepolijste materialen. Doordat hoogglans verdichten grotendeels machinaal verricht wordt, is het een betaalbare bewerking.
www.customcaralloy.com |
|
||||
|
||||
Met schuifbouten naar 5x112 te monteren.. Eventueel omgeboorde achterschijven in 5x100 en 5x112 mee te leveren!
|
|
||||
|
||||
Prijs is bespreekbaar!
|
|
||||
|
||||
Up! Nieuwe prijs: 1850,-
|
|
|||
|
|||
1000,- Eric, dit omdat ik op de foto sta... succes met de verkoop kerel ;-)
|
|
||||
|
||||
Als je had gelachen was de foto ook beter gelukt denk ik Marco!
Up! 1750,- |
|
||||
|
||||
Inruil beperkt mogelijk in 17''
|
|
|||
|
|||
doe me even pm vanwaar je bent en of ik ze eens mag passen ?
mvg |
|
||||
|
||||
Prijs drop! Nu 1550!!
|
|
|||
|
|||
bbs rs