|
|||
|
|||
Golf II '86 : uitgevallen tijdens rijden, start nu niet meer
Hallo,
Sinds vorig weekend heb ik een probleem met men golfje 1.6 TD uit '86 Tijdens het rijden viel de motor uit en sindsdien krijg ik hem niet meer aan de praat. Startmotor werkt nog wel, maar motor slaat niet aan. Al getest: - Spanning naar brandstofpomp bij omdraaien contactsleutel ( geeft een klik ad pomp, dus werkt nog) - Brandstoffilter : zit niet verstopt - Luchttoevoer, ook niet verstopt. - Bij het afkoppelen van de brandstofleiding van de filter naar de pomp, zoog deze leiding bij een poging om te starten niets aan... Persoonlijk denk ik aan defecte brandstofpomp... Zijn er nog andere mogelijkheden ? Want zonder echte zekerheid ga ik deze niet uitbouwen... Alvast bedankt! Thomas. |
|
||||
|
||||
Distributieriem? Hoop zoiets niet voor je.
Draait de rotor onder de verdelerkap wel bij het starten?
|
|||
|
|||
Spuit ff een snufje remmenreiniger tegen het luchtfilter en dan ff starten.
Als deze dan wel aanslaat weet je dat het in je toevoer zit.
|
|||
|
|||
Quote:
Rotor bij een diesel ? haha Wel wakker blijven he.
|
||||
|
||||
hallo ..
spanning op smoorklep ..? als deze dicht blijft zitten krijgen hij geen diesel en zuigt niks aan .. anders deze er even afdraaien en het plunjertje eruit halen dan rest er weer opzetten en starten .. succes |
|
||||
|
||||
Quote:
Ow haha niet goed gelezen! dat klopt idd
|
|||
|
|||
Quote:
Als ik mijn contactsleutel omdraai hoor ik aan de pomp waar de spanning toekomt een "klikje", is dat dan normaal niet de smoorklep die opengaat ? Of is dit nog iets anders... De test met de remreiniger deed trouwens niets ... |
|
|||
|
|||
maar je dis riem nog wel goed ?
krukaspoely nog vast ?
|
||||
|
||||
Quote:
hallo ... hij kan wel klikken wil niet zeggen dat hij opengaat .. je kan hem beter eraf draaien ..pak je plunjertje eruit let op veertje . ook eruit pakken . dan restand er weer opdraaien .. probeer dan eens als hij lopen wil . en trouwen zoals hier gezegt word tijdstip riem gecontroleerd? vrgr gooigolf . |