|
||||
|
||||
RallyeGolf picpost
Volgens mij misten we hier op VF nog een topic om Rallye fotootjes te verzamelen.
Een hoop mooi materiaal is te vinden in de verschillende landenregisters, maar daar kan je niet in het wilde weg foto's en commentaar posten. Hier dus wel, altijd leuk om foto's te bekijken of ideetjes op te doen. Ik zal een aftrap doen.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hey,
Leuke topic, denk dat hier wel wat leuks voorbij gaat komen!!!!! Altijd leuk als je zelf een Rallye hebt kun je inderdaad wat leuke idee op doen Groeten, Rick |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mooie rallye, deze heb ik afgelopen zaterdag in het echt mogen zien
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Blijft leuk, die uitgebouwde Golfjes
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks Piet Was gezellig ff afgelopen zaterdag! Jouw rallye staat er ook errug netjes bij kerel! |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
leuk topic.
laat maar komen |
|
||||
|
||||
Leuk dat het topic gewaardeerd wordt.
Ik ga rustig verder...
|
|||
|
|||
Staan dikke foto's van Ruud zijn (ex) Rallye op de Fanatics site...
|
||||
|
||||
Goed initatief idd Kenny, mijn collectie staat voor het grootste deel al erop in de diverse threads
|
||||
|
||||
Quote:
daar zouden in principe alle pics uit deze thread al moeten staan, anders is het register blijkbaar niet meer compleet
|
||||
|
||||
Tot nu toe alles wat in deze thread staat met kenteken staat ook in de lijsten, met uitzondering van de laatste van Kenny:
Quote:
|
||||
|
||||
Dan wordt het ook eens tijd dat Kenny zijn Rallye voorstelt he.
|
||||
|
||||
|