|
||||
|
||||
Polo 2f Prego '94 nwe APK
Bij deze gaat ie in de verkoop;
Polo 2f Coupe 1.0 Prego. Bouwjaar: 1994. km.stand: 152 xxx Kleur: rood APK: t/m oktober 2012 Verlaagd. 14" BBS RA Bumpers en spiegels in de kleuren. Achter rw. Alarm met CV Schuifdak (waterdicht). Toerenteller. Sportstuur. Extra set stalen velgen met winterbanden, beide nieuw aangeschaft in 2010, 1 seizoen gebruikt. Momenteel zwarte grill met zwart embleem gemonteerd, extra rode grill en extra Abt grille. Radio / CD (2009) Schijven en blokken voor vernieuwd (2010) Tank vervangen voor nieuwe (2010) (Polo kwaal) Schokbrekers voor vernieuwd (2011) Kogelharde probleemloze auto voor nog jaren rijplezier. Moet weg, komt een nieuwere diesel ivm km's maken. Met BBS en Abt grille. Vraagprijs voor dit alles: 950 euro Auto staat in Boskoop. Last edited by Peppie : 25-10-2011 at 07:35. |
|
||||
|
||||
Bod ook welkom uiteraard, staat mij in de weg.
Last edited by Peppie : 25-10-2011 at 07:36. |
|
||||
|
||||
ik zie alleen geen foto's
|
|
||||
|
||||
Zo te zien is het een link naar een thumbnail...
|
||||
|
||||
Ik wel, dat is vaag
|
|
||||
|
||||
Als je geen lid bent kun je die fotos niet zien. Tevens is die link beveiligd tegen het doorlinken naar andere sites.
Alleen linkjes met .jpg of een andere afbeeldings-extensie werken fatsoenlijk. Gebruik photobucket ofzo ervoor
|
|||
|
|||
kan hem ook niet zien? ben wel lid ?
|
|
||||
|
||||
http://www.steilheck.nl/smf/index.p...ic,7863.15.html
Sorry, lukt me even niet om foto's te plaatsen. Volg de link aub. |