|
|||
|
|||
Golf 1 GTD
Hallo Allemaal,
Vandaag een paar foto's gemaakt van de golf GTD Last edited by tsx : 27-11-2011 at 19:27. |
|
||||
|
||||
zo, mooie basis. valtr wel een mooi ding van te maken!
Leuk die details zoals dat stuur en het interieur. |
|
||||
|
||||
andere of originele wielen en klaar.
|
||||
|
||||
Nette auto! Andere wielen is geen overbodige luxe idd Dat stuur heb ik ook nooit eerder gezien (TD logo).
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had het ook in mijn GTD, schijnt idd lastiger te zijn om het te vinden dan een GTI versie. |
|
||||
|
||||
Dat stuur is erg cool inderdaad! Mooie basis, en een 5-deurs vind ik ook erg cool
|
|||
|
|||
Quote:
Dat klopt inderdaad die zijn lastig te vinden. |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb de auto pas 2 weken meteen in de garage gestopt en verder niks aan gedaan huidige wielen zijn idd niet de mooiste maar zitten wel winterbanden op |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja hele leuke details, helaas zijn deze auto's lastig aan te komen. Ik heb geluk gehad dat een kennis van mij in Duitsland deze auto al 10 jaar in de garage had staan zonder iets er mee gedaan te hebben. |
|
||||
|
||||
Quote:
Kameraad van mij heeft een zwarte, ook een mooi ding. Ze waren er met een wit/creme interieur en het interieur dat jij er in hebt. Ik heb zelf nog een complete gtd motor liggen (CY) ook met stuur en luchtfilterbak enz.. ooit voor ombouw als ik nog eens een mooie golf 1 weer tegenkom Die motor van mij heeft trouwens wel een andere pijlstok en een stalen distributiekap, en het stickertje op het klepdeksel is rood en zit links aan de kant van de brandstofpomp. Last edited by Johan1982MK1 : 30-11-2011 at 08:30. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat klopt de motor is in verloop van tijd veranderd naar een jr motor ipv de cy. Ik ben dan ook sindskort opzoek naar cy blok om de aito te herstellen naar zijn orginele staat. Verder is de auto orgineel. |
|
|||
|
|||
Johan zou jij wat foto's van je CY blok kunnen maken zodat ik weet wat de kenmerken hiervan zijn als ik opzoek ga naar dat blok?
|
|
||||
|
||||
jawel. kijk deze week wel ff.
Je kan het ook herkennen aan de cilinderkop, daar zit niet dat extra koelkanaal wat een blok met hydrostoters wel heeft. Deze blokken zaten ook in de aud*'s en passat van jaren 80. Zijn niet echt makkelijk te vinden |
|
|||
|
|||
Vette vierdeurs!!