|
||||
|
||||
Mijn nieuwe wielen....
Zo, gisteren even een klein stukje gereden...
Eerst van Erp naar Gent (B) om daar mijn BBS's te brengen die ik verkocht had. Vervolgens van Gent naar Surhuisterveen om daar de Tramonts op het halen. En natuurlijk daarna naar huis.... Moet er iets voor over hebben (van 's morgens 10:00 tot 's avonds 21:00 en 750 km verder ) maar dan heb je ook wat..... En nee, de wielen zijn nog lang niet klaar... ze moeten nog wel "bling bling" worden |
|
||||
|
||||
Poetsen kreng
|
|
||||
|
||||
Zeer mooie wielen.
Wat zijn de afmetingen???
|
||||
|
||||
Vette wielen hoor! Gaaf man!
|
||||
|
||||
Quote:
Eerst ff (laten) polijsten En dit is makkelijker poetsen dan de BBS'en hoor! |
|
||||
|
||||
Bling
|
||||
|
||||
hej daar heb ik er ook 2 van liggen
|
|
||||
|
||||
topper gast, zien als ze klaar zijn.
|
|
|||
|
|||
Surhuisterveen?????Lagen die velgen gewoon in Surhuisterveen???Das hier om de hoek!Van wie heb je ze gekocht?
|
|
||||
|
||||
hey heb ook nog in 't veen gewoond. lekker rustig.
|
||||
|
||||
Hoezo , heel friesland is toch rustig ....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Binnenkort nog een maar meer (hoop ik ) |
|
||||
|
||||
Ze zijn leuk Chiske... ben benieuwd hoe het daadwerkelijk onder de cabbie staat.
Bij de weg, wat zijn de maten van de hoepels ?
|
||||
|
||||
mooie velgen
|
|
||||
|
||||
ehhh chris...volgens mij zijn dit 4x98....of ik ben met een andere jongen uit surhuisterveen in de war...
|
||||
|
||||
zelfde gozer..
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
maar eeh 4x98 op 4x100...met springbouten.... ...als je dan een stoep in worthersee raakt... :biggrin:
|
||||
|
||||
je moet ook niet over stoepen rijden
maar ff zonder dollen......heb je bij gebruik van springbouten de kans dat het hele zaakje verschuift of zo????????????
|
||||
|
||||
Stoepjes raken in Oostenrijk is een hobby van Christiaan
|
||||
|
||||
Quote:
ja meestal wel ......maar als er iets gebeurd weet iedereen het.......dat dan weer wel