|
|||
|
|||
Chrome amerikaanse voorbumper golf 1
hallo,
omdat ik inmiddels een achterbumper heb gevonden ben ik alleen nog opzoek naar een amerikaanse chrome voorbumper. als iemand er 1 heeft liggen graag even een pm sturen en we komen er vast wel uit. voorbeeld: mvg |
|
|||
|
|||
niemand iets liggen, of weet iemand die er zo 1 heeft?
|
|
|||
|
|||
is dat geen alu ??? zon een heb ik nog wel gelakt,,,,mischien zit dit er wel onder
|
|||
|
|||
niemand misschien een adresje of een kennis oid die nog zo'n bumper heeft liggen? hoeft niet perse chroom te zijn als het maar zo'n amerikaans type is.
|
|
|||
|
|||
Kick
|
|
|||
|
|||
kickje
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Quote:
heb ik al verschillende keren naar gemaild maar die zijn 4 weken lang voor iemand gereserveerd |
|
|||
|
|||
kickje nog maar eens
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
kickje, heb iedere keer pech, iemand die mij blij kan maken??
|
|
||||
|
||||
Kwam gisteren een setje tegen op Marktplaats; bieden vanaf 100 euro stond erbij.
Edit: kan die advertentie niet meer zo snel vinden. Wel deze; http://link.marktplaats.nl/497025965. Maar daar heb je blijkbaar al op geboden Last edited by Skeez : 16-11-2011 at 09:27. |
|
|||
|
|||
Quote:
ik heb die adv gister ook gevonden, gelijk gebeld naar diegene maar iemand kwam ze dezelfde avond al halen voor 130. heb nog gezegd dat ik wel 175 voor wou geven maar hij ging degene niet afbellen dus helaas. die links die jij geeft heb ik ook gemaild en gebeld maar die jongen zegt dat ze 4 weken gereserveerd zijn. bedankt voor het meezoeken! |
|
||||
|
||||
Quote:
Jammer! Het was ook geen geld! |
|
|||
|
|||
Quote:
nee idd! kickje!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Quote:
geweldig! zal hem straks gelijk bellen, hoop dat ik nu een keer meer geluk heb |