#1
|
|||
|
|||
Rembekrachtiging Golf 1 mx
Hey,
Ik heb een Golf 1 mx uit '79 dus geen rembekrachtiging... Dit zou ik graag willen aanpassen, maar wat moet er allemaal gebeuren en aangepast worden om rembekrachtiging in te bouwen behalve een rembekrachtiger en een hoofdremcilinder? Ik hoop graag op een beetje tekst en uitleg. Bedankt Marvin Oh ja, f een fotootje erbij Last edited by Marvin-G40 : 17-11-2011 at 22:37. |
#2
|
||||
|
||||
Alles van een sloper afhalen.
Denk dat het niet veel meer is dan oude hoofdremcilinder erafhalen, spul van de sloper erop, een vaccuum leiding aansluiten en misschien een remleiding verleggen/aanpassen. Mooie auto trouwens |
#3
|
||||
|
||||
Dat is het inderdaad zo'n beetje. Heb nu in mijn mx ook een rembekrachtiger zitten. Ook heb ik de voorremmen verwisseld voor geventileerden van een mk1 cabrio. Remleidingen paste bij mij met een klein beetje bijbuigen zo in de bekrachtiger.
__________________
Hobbyboot: Golf mk1 MX 3-deurs, 1980, langdurig ombouwproject naar 2.0 2E motor Daily: Passat variant GTE - JD Engineered |
#4
|
||||
|
||||
ff offtopis, maar wat een gave auto zo met die ATS !
|
#5
|
|||
|
|||
waar sluit je die vaacium slang aan dan normaal toch (bij) of op inlaat spruitstuk ?
ckr gave auto
__________________
VRIJHEID IS EEN VOLGETANKTE Mk2 GOLF |