#1
|
||||
|
||||
Bonrath powerrohr pro
Hallo,
Ik wil mijn mk3 gti 16v voorzien van een betere inlaat. Nu zat ik dus te denken aan zo'n bonrath powerrohr pro. nu kan ik hier geen goede foto's van vinden hoe deze er precies uitziet, en of ie ook aansluiting heeft voor de LMM? want ik zat te denken om zo'n powerrohr te combineren met een K&N 57I kit Het probleem is, ik zie dus dat er 2 verschillende inlaten origineel zijn van een ABF blok. namelijk waar de zogenaamde 'stappenmotor' ofzo op de inlaat buis zit aangesloten, en bij de latere blokken zit deze verbonden met het luchtfilterhuis zelf (wat bij mij dus het geval is) ik wil dus een goed inlaat traject met een 'powerfilter', wat is hierin nu aan te raden? Last edited by Sven-GTI : 05-11-2011 at 23:17. |
#2
|
||||
|
||||
nog even een aanvulling hierop:
ik kan mijn carterontluchting toch gewoon weglaten? (filtertje erop) en die aansluiting van m'n 'stappenmotor' ook gewoon een filtertje erop? iets in dit idee, maar dan met powerfilter: http://www5.picturepush.com/photo/a...s/Tuned-ABF.jpg |
#3
|
|||
|
|||
Denk dat een powerrohr meer voor de looks is dan dat het een verbetering is.
Een luchtfiltertje op de carterontluchting is meen ik wel APK afkeur |
#4
|
||||
|
||||
het zijn gewoon wat kleine dingen om mijn motor op te leuken
Ik heb nu een volledig uitlaatsyteem (incl. spaghetti spruistuk) van Supersprint onder m'n mk3 gti 16v, en wil nu eigelijk zo'n bonraht powerrohr in combinatie met zo'n K&N 57I kit voor betere inlaat. En daarna wil ik m'n naar JD brengen voor een goede chip. dan ben ik tevreden met m'n blokje. en wat betreft die inlaat, alle kleine beetjes helpen, en m'n zo'n inlaatbuis gaat je lucht toch soepeler je motor in dan met zo'n geribbelde orginele slang. Met vraag is dus eigelijk of dit wel op elkaar past? of dat ik beter een inlaatset van Green air kan nemen? (deze zijn compleet met filter, cold air en inlaatbuis als t goed is) |