#1
|
||||
|
||||
67tiger variant type3
Hoorde ik Beetspeed en Kruk@b laatst niet over dat een 67tiger Type 3 het jaar is? IRS en korte neus combi? Nou hier staat dan een vari te koop:
http://www.mobile.de/SIDaA7c-2L4lSj...11111159601484&
__________________
RIJD DUURZAAM, RIJD OLDTIMER! Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! '72 T2 singlecab '78 T2 doka '80 T3 singlecab '80 T3 singlecab Lupo 3L |
#2
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat ze het dan over een 69'er hebben, de mijne heeft iig een korte neus en irs ik denk de 67'er nog niet....maarre als iemand een 67 vari naar nederland haalt om te gaan rijden is dat geen probleem natuurlijk
__________________
i like bling 68'er ponton volgend project 4 schijven en 2110cc in de ponton 67'er daily |
#3
|
|||
|
|||
Klopt Hans ... 69 is het jaar voor de type3 freaks ... oud model,maar toch al IRS eronder.
Jammeer alleen dat 69 weer geen binnenvuller is,maar dat valt makkelijk om te bouwen |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
zonde joh om om te bouwen....orgineel houden man ... mijn vooescherm was nog oke dus geen reden om om te bouwen maar ik heb nog wel met een binnenvuller in mijn handen gestaan ja
__________________
i like bling 68'er ponton volgend project 4 schijven en 2110cc in de ponton 67'er daily |
#5
|
||||
|
||||
hmm ok, weer wat geleerd! Leuk!
__________________
RIJD DUURZAAM, RIJD OLDTIMER! Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! '72 T2 singlecab '78 T2 doka '80 T3 singlecab '80 T3 singlecab Lupo 3L |
#6
|
||||
|
||||
subframe wisselen?
Quote:
Subframe wisselen kan ook? of van een pendelas subframe een homokineet maken..........................ga ik doen!!!! beste uit beide werelden Greetz mycha
__________________
1970 T2a Westy 1968 TypeIII Fasty |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
vertel eens Mycha.
__________________
Airride kan dan wel net als siliconeborsten zijn. Nep!! But i like it!!! |
#8
|
|||
|
|||
Quote:
Yep ... heb ik net ook gedaan op de 66'er square van Lorraine. Wilde er geen gecombineerde pendelas/IRS van maken omdat ik nog genoeg te doen heb !! |
#9
|
||||
|
||||
subframe pendel-as-IRS combi
Quote:
Met het pendel-as subframe heb je volledige steun voor de versnellingsbak, je last er de steunen in van een IRS kever of type3 (is het zelfde) en je hebt IRS (betere wegligging) en je bak hangt goed vast (voor als je veel pk’s in je type3 gaat leggen………..!!). Het standaard IRS subframe heeft geen bakvorken dus je bak hangt alleen maar aan het neusstuk en de motor, de motor op zijn beurt hangt weer met een motortravers aan de carrosserie. Om het nu kompleet te maken ga ik het volgende doen: Pendel-as subframe opwaarderen met IRS steunen, carrosserie opwaarderen met steunen uit een donor type3 en dan heb je samen met speciale ophang rubbers voor het subframe een ideale combi. Greetz mycha Ps. Kijk eens op de site van type3 detectives pagina "specials" onderaan staat ook een gecombineerd subframe.
__________________
1970 T2a Westy 1968 TypeIII Fasty |
#10
|
||||
|
||||
ps die staat op marktplaats te koop ff zoeken onder homokineet....
|
#11
|
||||
|
||||
Quote:
ff goed kijken Jeroen das een standaard subframe..............we hebben het net over een combi subframe kijk maar eens goed naar het " fotoke wa" ik er bij heb gedaan.................bakvorken en IRS???
__________________
1970 T2a Westy 1968 TypeIII Fasty |
#12
|
||||
|
||||
oh?
|
#13
|
||||
|
||||
link
deze niet dan?
deze link op marktplaats |
#14
|
||||
|
||||
er wordt over gesproken in de advertentie toch of zit ik er echt ff neffuh?
|
#15
|
|||
|
|||
Quote:
het laatste .... Mycha heeft het over een pendelassubframe en een homokineetsubframe. de IRS steunen van het homokineetsubframe worden aan het pendelassubframe gelast. Dat is nooit orgineel te koop geweest,en je marktplaatsadvertentie is alleen het homokineetsubframe |
#16
|
||||
|
||||
heb ook al een pendelas en homokineetsubframe apart liggen...waar zou dat nou voor zijn...
__________________
i like bling 68'er ponton volgend project 4 schijven en 2110cc in de ponton 67'er daily |
#17
|
|||
|
|||
Quote:
Ter informatie: een 911 heeft ook geen versnellingsbakvorken hoor! Sterker nog, de 911 bak/motor ophanging (ook IRS uiteraard) lijkt het meest op de laat model (IRS) type 3 ophangingen... Met als enige forse verschil een bredere ophanging aan de bak-zijde, maar dat kan je makkelijk opwaarderen met een versnellingsbak steun. Groeten, Walter |
#18
|
|||
|
|||
mmm 69 het jaar...
kvind eerder eind 66 nog ouder type maar wel al schijfremmen, oude deuren, dashbord... Greetz Sancho
__________________
trailerqueens SUCK Notchback '68 daily driver http://photos.yahoo.com/tanguylegrand |