|
|||
|
|||
Simpele vraag
Maar ik heb geen idee waar ik moet zoeken en of ik het al niet gevonden heb.
Ik heb een Golf 2 uit juli 1986, 1,6 Diesel (40 kW). Er staat ook Golf CL achterop. Nu wil ik een Haynes werkplaatsboek aanschaffen maar ik krijg er geen gevonden die de juiste specs aanbiedt. De auto komt uit Duitsland en het zou zomaar kunnen dat het ooit een benzine is geweest. Ik heb geen flauw idee hoe ik hier achter zou kunnen komen? Iemand enige idee welk boek wel past bij de golf voor zowel de motor als de techniek? Extra informatie (van dingen die ik de afgelopen tijd heb geleerd): - de dieselmotor heeft en choke - temperatuur vd motor wordt door drie draadjes in de gaten gehouden waarvan een oranje en een blauwe. Geen idee of je hier iets aan hebt, maar wellicht kan iemand zo zeggen dat het misschien een jongere motor is die in de golf is gezet. Thanks! Groeten, Stan |
|
||||
|
||||
zoekt en gij zult vinden
http://www.asnbooks.nl/product_info...products_id=608 Haynes heeft volgens mij geen boek over de mk2 diesel, wel mk1 maar daar heb je niets aan
Wagenpark: Golf 2 GTI 8v 1985 (Under Construction) Golf 2 Avance 1.3 1987 (SOLD) Passat Sportline 2.0 20V 2002 (SOLD) Last edited by Bumper83 : 31-10-2011 at 13:11. |