|
||||
|
||||
Dakrek MK1, velgen, schroefset, motor onderdelen,..
Hallo,,
ik heb nog redelijk wat dingen die wegmogen. Om te beginnen: -Dakrekje van golf 1 in zeer propere staat - 80€ -Schroefset Vmax in perfecte staat Voor MK2 en MK3 : 1000km gebruikt (ziet er nog nieuw uit) - 180€ -3 delige smiths modern lines met goude bbs rs boutjes en banden - 850€ -Us module (2x voor langs beide kanten) - 20€ -1300 NZ in onderdelen of compleet - 50€ -Motoronderdelen voor kever of bus -Stuurstangen kever - 15€ -Dunne bumpers golf MK2 met chroom sierstrips - 100€ voor de 2 -Allerlij prullen voor op het dakrek te leggen: oude 3 wieler, jerrycan, metalen koffer van het leger, oude veroeste kever velg.. ben waarschijnlijk nog veel vergeten maar ik zal eens moeten rommelen grtz yves
'Keep On Cruizing' Low'n'Slow Golf mk3 -> Daily Audi LS100 '72 -> Project Last edited by airkewld : 18-05-2011 at 20:59. |
|
||||
|
||||
goude boutjes liggen klaar maar steken er nog niet in :-) alles gaat weg omdat ik met pijn in het hart me de golf terug ori ga rijden en ik geld nodig heb om mijn bus op te knappen grtz
|
|||
|
|||
Dakrekje past ook op golf 2?
Indien ja heb ik hier wel interesse in + de schroefset en US modules ;-) grtz |
|
|||
|
|||
|