|
||||
|
||||
Redlines
Gisteren de redlines erop gezet en meteen maar ff wat foto's van gemaakt.
|
|
||||
|
||||
nice!! echte bandjes of inserts of er zelf op geverfd ?
|
||||
|
||||
had het miss liever in wit gezien maar is mijn mening.
iig wel gedruft!! |
|
||||
|
||||
echt kei vet
heb je mischien ook een foto van de hele auto van de zij kant of iets om het totaal plaatje te bekijken echt super gedaan! |
|
||||
|
||||
heel heel heel heeel heeeel heeeeel errug gaaf!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Het zijn inserts Pim, net als whitewalls, maar dan met een rood randje i.pv. een dikkere witte rand. |
|
||||
|
||||
Net een oude Hotwheel!!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Niet echt een goede foto, maar goed genoeg voor het totaal plaatje. |
|
||||
|
||||
waar heb je die headlight guards gekocht ?
|
||||
|
||||
Quote:
:biggrin:
Gimme fuel, gimme fire, gimme that which I desire Last edited by RATFINK : 28-03-2005 at 16:01. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kan er misschien nog wel aankomen, zijn NOS en helaas zonder clips en ze kosten rond de 75 euro. Als je wilt mag je die van mij ook wel kopen. Ik ga misschien de 356 grilles erop zetten. Je weet wel, die waar je koplampglas vervangen wordt door de grille. Lijkt me ook wel leuk. |
|
||||
|
||||
dat is inderdaad niet zo duur.
heb vorige week nog op een setje zitten bieden via ebay, dat ging uiteindelijk voor 150 euro richting de states. dat waren trouwens ook 356 items, maar die gingen gewoon over de lens heen. (het was ook gaas, ik weet niet hoe dat met grilles zit)
|
||||
|
||||
Dit zijn de 356 grilles.
Hiervoor moet je de koplampen ombouwen naar sealed beams en de glazen eruit laten. Ze schijnen ook te passen met de glazen er nog in, maar dat weet ik niet zeker. Last edited by Oskar : 30-03-2005 at 12:15. |
|
||||
|
||||
ik dacht al dat je die bedoelde, die heb ik volgens mij ook wel eens gezien met de lens er nog onder. doordat er porsche op staat zal de prijs wel feestlijk hoog zijn (?)
|
||||
|
||||
Staat erg mooi, vooral ook bij de witte auto! Quote:
Hoe ziet dat eruit dan, is het onderste stuk van de 'wall' zwart ofzo dan?? Wat is je bandenmaat rondom btw??
|
||||
|
||||
Ziet er super uit Oskar !
Weer een maximale optie.....had ook niks anders van je verwacht !!! Zal het op de ACN wel ff IRL aanschouwen
|
|||
|
|||
super mooi!!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Niets meer aan toe te voegen, is eens iets anders dan whitewalls |
|
|||
|
|||
Quote:
Gewoon Golf1 of 2 koplampen monteren .. en nee,ze passen niet met het glas er nog in. trust me,dat heb ik zelf ook al geprobeerd,anders hadden ze nu allang op de westy gezeten. Laat de mijne ook dus maar liggen voor de crew cab :p |
|
||||
|
||||
Quote:
Je zou het kunnen zien als zwarte whitewalls, maar dan met een rode streep. Ik heb voor 135's en achter 205-65. |