|
||||
|
||||
Recaro onderstel Rails geleider plaatjes.
Ik ben op zoek naar plaatjes die je in de originele rails van de auto schuift. Hieraan kun je je riemslot bevestigen maar ook gaat er een bout in zodat je het recaroframe hieraan kunt vastmaken. ( 2 plaatjes per stoel )
Iemand enig idee hoe ik hieraan kan komen ( en of dit origineel te krijgen is? ) want de mijne zijn onder vreemde omstandigheden verloren gegaan bij het kopieren ervan |
|
||||
|
||||
Die mountplates met Recaro aan de zykant bedoel je?
Lykt my dat je die by Recaro kan bestellen.
|
||||
|
||||
Het zijn dikke 4kant of rechthoekige plaatjes en zonder deze dingen kun je die frames niet vast maken.
Let wel! Het zijn geen frames die je van voor naar achter kunt schuiven. Dus niet van die luxe dingen die je vaak ziet. Het is niets meer en niets minder dan een 4kant frame van 4kante buizen in elkaar gelast met 3 bevestigingspunten die naar beneden wijzen. 1 aan de voorkant die in die pin valt ( je weet wel waar normaal je stoel door naar voren schuift ) en 2 aan de zijkanten waar ik dus die plaatjes voor nodig heb om ze in de originele railing van de auto vast te schroeven. Mijn recaro stoelen hebben van zichzelf namelijk al rails aan de onderkant.... Beetje duidelijk uitgelegd hoop ik |
|
||||
|
||||
Fotootje zou helpen, denk ik?!