![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoals de titel al aangeeft:
1 set, dus links en rechts, halogeen koplampen uit een Passat 3B. Inclusief de 'bolletjes' voor de halogeen lampen, ballasten en de bedrading die in de koplamp unit hoort. De andere 'bolletjes' (stadslicht en grootlicht) missen. Lampen hebben de gebruikelijke verkleuring in het glas zitten, glas is echter te vervangen, zit namelijk vast met clipjes. 1 set, dus links en rechts, gewone koplampen, zonder mistlampfunctie (h7 / h7 geloof ik) Hierbij missen de 'bolletjes' In overleg kan ik eventueel de ontbrekende bolletjes erbij leveren tegen meerprijs.
|
||||
|
||||
![]() halogeen voor 100 euro voor de set
gewoon voor 70 euro voor de set beide sets in 1 koop voor 140 euro
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nu in de aanbieding: halogeen voor 85 euro voor de set gewoon voor 55 euro voor de set beide sets in 1 koop voor 100 euro Originele (non-halogeen) nu met de bolletjes erin.
|
||||
|
||||
![]() En up maar weer, niemand nog een setje nodig?
|
||||
|
||||
![]() en maar weer up in de kijker
|
||||
|
||||
![]() heb je ook foto's van de lampen?
T5 gp 2.0 tdi Golf 6 variant 1.2 tsi Passat 3bg variant 100pk chipped (sold) Seat Leon top sport tdi (sold) Passat 3bg variant 130pk (sold) Passat 3B tdi sedan (sold) Golf 3 variant tdi 90pk (sold) Golf 3 variant tdi 110pk (donor) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Stuur me even een PM met je email en ik mail ze naar je.
|
||||
|
||||
![]() je hebt pm
T5 gp 2.0 tdi Golf 6 variant 1.2 tsi Passat 3bg variant 100pk chipped (sold) Seat Leon top sport tdi (sold) Passat 3bg variant 130pk (sold) Passat 3B tdi sedan (sold) Golf 3 variant tdi 90pk (sold) Golf 3 variant tdi 110pk (donor) |
|
||||
|
||||
![]() mag op slot