![]() |
|
|||
|
|||
![]() helaas ben ik genoodzaakt de golf te verkopen.Heb de golf nu een paar maanden,maar heb te weinig tijd(kleine op komst/werk) om de auto t.l.c te geven die die nodig heeft.Hij staat meer stil dan dat ik er mee rijd,wat zonde is.
auto heeft net geen 250 dznd km gelopen.Er zitten her en der wat butsen en de gebruikelijke wielkastranden achter zijn eigenlijk aan vervanging toe.Dr zit ook her en der wat roest,maar auto is niet rot!ben dus op zoek naar een liefhebber die wel de tijd heeft om m op te knappen . bij de koop krijg je ook 3 setjes velgen.nl de originele velgen, t verbreed staal,en fire&ice? velgen. eventueel is de auto ook te ruil,als t maar een grotere kofferbak heeft!!met een kleine op komst is de mk1 net te klein.meer info kan je altijd krijgen o ja hij heb wel dat t olielampje af en toe flauwtjes brand,maar de sensoren zijn al wel vervangen,iets kleins dus,maar heb niemand kunnen vinden die t probleem wil/kan vervangen.hier even wat fotootjes, ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Vraagprijs is verplicht
![]()
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
|||
|
|||
![]() vraagprijs?uhh ....weet ik t..1400 euries...
![]()
|
|||
|
|||
![]() hallo.wat voor een motor ligt er in?
golf 2 interressant voor jou? gr nicky
|
|||
|
|||
![]() he,er ligt een 1.1 in,heb je toevallig foto's van de golf 2?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
en al foto's?
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() en nogmaals een PB
![]()
|
|||
|
|||
![]() is de golf 1 er nog.
heb een polo 6n voor je moet je alleen wat bijleggen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() patrick pb me ff als je wilt want dan weet ik wat je wil of wacht ff ik stuur je ff mijn mobiel nummer
|
|||
|
|||
![]() hij heeft mijn nummer ook wel maja hij weet niet wat hij wilt das het probleem denk ik
![]() magoed heb nog wel interesse in de golf einz ![]()
|
|||
|
|||
![]() euh is die er nog en ga je nog reageren ?
|
||||
|
||||
![]() Heb je een foto van de achterkant en het interieur van deze wagen?
|
|
||||
|
||||
![]() nog niet verkocht?
|
|||
|
|||
![]() nope nog niet verkocht
enne hierbij de gevraagde pic's ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() zo hoor je heel lang niets, reageerd op niets.
en dan is die er weer opeens. mja succes met het verkoop ervan.
|
|||
|
|||
![]() ben niet altijd online.enne auto gaat morgen voor de apk......auto kan toch gewoon 8cm verlaagd blijven?
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat begrijp ik maar je deed al moeilijk om je telefoonnummer te geven zodat ik een afspraak met je kon maken, hoe verwacht je dan dat ik of iemand anders een afspraak kan maken met je ? nja iig succes met de verkoop. mocht je nog interesse hebben in een ruil hoor ik het wel.
|
|||
|
|||
![]() zo verse apk erop...rolde er zo doorheen..en een grote beurt erbij gehad..
|
|||
|
|||
![]() inruil jetta mk2 met leer cruise enzovoort?
|