#1
|
|||
|
|||
Kompressor inbouwen in een MK3 1.8GL
dat zou moeten kunnen..
iemand info? links? thanx alvast.. |
#2
|
||||
|
||||
gewoon een pg motor erin hangen en daar een compressor erop bouwen...heb je gelijk de juiste compressie en zuigers....korste klap...
|
#3
|
|||
|
|||
pg motor?
|
#4
|
||||
|
||||
ooooh....geen vw kenner dus.... een pg motor is de g60 motor....ook kun je de 1h motor gebruiken, deze is van de rallye...
deze motors zijn berekend op drukvulling dus ideaal voor een compressor...let wel dat je met een compressor niet met te kleine poulies gaat werken [<70mm]... voor info over compressors moet je bij de bekende [g-lader ]revisie bedrijven zijn.. zoals roma, van kronenburg etc |
#5
|
||||
|
||||
Begin er niet aan zou ik zeggen, tuurlijk is t mogelijk maar zoals ik t kan inschatten ben je er niet echt in thuis allemaal, of heb je een dikke portemonnee?! haha
|
#6
|
||||
|
||||
Daar zit wat in. Het vraagt natuurlijk veel onderhoud zoiets en als je dat altijd moet uitbesteden gaat het veel kosten.
__________________
Gokken is Slecht! Wedden?!! |
#7
|
|||
|
|||
Gewoon een VR6 compressor maken ja.
Of turbo altijd goed. G60 is alleen maar gezeik, elke 100000 kilometer de G-lader reviseren twv 1500, lekker hoor. |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
???????????????? Klok horen luiden maar..............
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#9
|
||||
|
||||
dan ga ik ook laders reviseren voor 1500
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#10
|
||||
|
||||
indd en 20 000 km komt eerst wanneer hij getuned is.
EN ja het kost geld maar je wil toch zelf een g60 das een keuze die je moet maken. Richard en andere hebben mij ook gewaarschuwd voor de g60. als je zelf geen verstand van hebt dan kun je beter geen g60 kopen. dat is mijn mening. EN het is ook je rijstijl die je glader vern*ukt. \
__________________
VW GTI G60 zwart 1989 VW GTI EDITION BLUE 1991 VW CADDY TDI 1998 |
#11
|
||||
|
||||
heb je niet gewaarschuwd.. heb verteld wat je kan verwachten......
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#12
|
||||
|
||||
ja ok is ook waarschuwen toch voor als je niet weet wat je te wachten staat.
En vind die reacties alleen maar goed. hoop er zo snel mogelijk weer aan te beginnen. hij is al klaar om ingelepeld te worden. Heb vanmorgen in denhelder vr6 remmenrij opgehaald en stuurverkrachtiging kompleet. MAar die abs die er op zit is dat ook werkend te krijgen ? heb me daar nog niet in verdiept
__________________
VW GTI G60 zwart 1989 VW GTI EDITION BLUE 1991 VW CADDY TDI 1998 |
#13
|
||||
|
||||
abs is voor homo's die niet kunnen remmen .behhersing van rechter en linker voet is veel beter dan abs .op nat wegdek zet ik een kortere remweg zonder abs dan met abs
__________________
kopbewerking ,pm |
#14
|
||||
|
||||
Quote:
Whahaha LOL Maar wel de waarheid
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#15
|
||||
|
||||
ja ben het met je eens.
maar omdat het er nu op zit op die fusee's vandaar. Lijkt me wel mooi als het werkt zekers als hij klaar is en voor het taxatierapport.
__________________
VW GTI G60 zwart 1989 VW GTI EDITION BLUE 1991 VW CADDY TDI 1998 |
#16
|
||||
|
||||
dan zou ik wel de achter klauwen er bij nemen .tevens de draadboom met ecu van corrado vr6 ,deze heeft tot 40km/h traction control (dwz het doorslaande wiel wordt afgeremd).vrij simpel in te bouwen .
__________________
kopbewerking ,pm |
#17
|
|||
|
|||
Ecu van een VR6 heeft geen TC, jij bedoelt EDS een extra optie van het abs systeem wat idd het slippende wiel afremt ( en in de praktijk voor geen meter werkt) ook een optie bij de Golf 2 G60 trouwens.
|
#18
|
||||
|
||||
nee dat hoef ik e rniet op allemaal.
Heb ook achter de vr6 remmenrij incl aslichaam. Lijkt me alleen geinig om het werkend erop te hebben. Thats all. Heb ik dan ook andere remkrachtverdeler nodig dan. en wat nog meer??
__________________
VW GTI G60 zwart 1989 VW GTI EDITION BLUE 1991 VW CADDY TDI 1998 |