|
|||
|
|||
Golf 2 20VT (2950 euro!!) wel met min. mankementen
|
||||
|
||||
stond ik denk +- 1,5 jaar geleden tekoop voor een flink stuk meer lag toen helaas buiten mn budget vind het echt een gaaf ding
zitte indd wat mankementjes aan maar ik denk een super basis voor een nette prijs
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
g60 op kenteken!
|
||||
|
||||
bijna alle mk2 20vt zijn gti of g60 op kenteken......
en omkeuren zijn tegenwoordig de kosten niet... jammer dat de auto ruim 200km verderop staat en niet rijdbaar is.. of is er iemand die autoambulance of transporter te leen heeft hier uit de regio :p |
|
||||
|
||||
Nette auto, had iets van 3 jaar terug n plekje by de parafan en verder eigenlyk niks.
Ik heb toen zn aangepaste Digifant overgenomen omdat hy toen KMS had ingebouwd...
|
||||
|
||||
Ah nu weet ik welke auto dit is!
Die staat een dorp verderop!
|
|||
|
|||
Druklager kapot in de versnellingsbak??
Als je druklager kapot is kan je toch nog wel schakelen? |
|
||||
|
||||
lijkt me wel, had hem ook al gespot. denk eerlijk gezegd dat er meer aan de hand is
|
||||
|
||||
Als je hele druklager kapot is dan lijkt het me tog dat hij dan niet meer tegen de drukgroep aanduwt dus dan kan het tog zijn dat hij inderdaad niet schakeld?
|
|
||||
|
||||
Druklager of niet...
Bak eraf, checken en andere bak ertegen. Zijn ook de kosten niet, wel het werk
|
||||
|
||||
Wat een geweldig kleurtje ook
|
|
||||
|
||||
Jazeker,
Als je zo iets zoekt, KMS MP25 alleen al kost je zo iets dergelijks. Nu heb je er een G60 carosserie bij dus niet zeuren over een druklager. Er zal zoals aan elke auto die je koopt nog wel wat werk zitten. Gaaf ding voor weinig geld.
|
|||
|
|||
en al gereserveerd!!
iemand van hier?
|
||||
|
||||
Geen geld...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
mooi ding voor dat geld......
|
||||
|
||||
Auto is van een vriend van mij geweest , idd roestvorming bij de vooruit was bij hem ook al. En destijds hoorde je idd het druklager ook al.
Maar hard dat het ding gaat ! Jammer dat de schmidts er niet bij bij zijn , stond een stuk beter.
|
||||
|
||||
Quote:
Die huur je voor een paar tientjes. Als het daarop vastzit kun je zo'n auto beter laten staan.
|
||||
|
||||
zeer weinig geld. voor een auto met deze extra's
|
|||
|
|||
Jammer dat die al gereserveerd is.
Geen geld ! |