|
|||
|
|||
Daily Golf MK 2 ( Black and White)
Beste Volksforummers,
Ik ben Tom 18 jaar oud en kom uit zuiden van land. Heb zelf nog geen rijbewijs maar heb mijn auto`tje wel al voor de deur staan wat wil je nog meer haha( ohja rijden ). Bij deze wil ik jullie ook mijn auto`tje en plannen laten zien van de daily golf 2. Dit word echt de daily auto, in de toekomst hoop ik nog een golf 1 te bemachtigen. Had ik nu ook al voor gekeken maar de aanschaf van een golf 2 voor daily leek me ietsjes slimmer. Zal even beetje vertellen over mijn doen en laten: Ben eind vorig schooljaar begonnen met werken omdat de studie die ik volgde niet echt mijn ding was. Dit schooljaar blijf ik nog doorwerken maar volgend schooljaar begin ik met een studie want het werk wat ik doe is wel leuk maar mij te eentonige. En zoals ouders en familie altijd zegt je moet wel iets doen met je koppie . Genoeg verteld over mij, nu over mijn golfje Het is een golf model 2 uit 1985, zou een C versie moeten zijn. Jammer genoeg heeft de eigenaar voor de eigenaar waar ik hem gekocht heb. Er een gti stijltje op gegooit. Zoals bijvoorbeeld de gti gril,stoel en de spoiler(weet niet als dit van een gti is of welk model) De gti gril krijgt over de rode bies een witte bies heen, de gti stoelen worden ooit verwisselt voor sport/race stoelen en de spoiler ben ik nog niet zo uit. De plannen voor de mk2: Black and White afwerking. Verlagen. Verbreed staal. Leuk audio setje. Race/Sport stoelen. Uit laten lijnen. Nieuwe remset( remblokken en schijven) Zorgen voor een lekker sportief geluidje uit de uitlaat. Hele grote poetsbeur( bumpers eraf cleaneren) Nu een paar foto`tjes, Het vw`tje bij de vorige eigenaar. 1 Bandje was nogal wat leeg, dus maar eventjes gestopt om de bandjes op te pompen, tankstation daarna getankt haha . Thuis aangekomen Beetje snel snel buitenkant gepoetst. (Binnenkant wel netjes en tijd voor gepakt) na de winter komt de buitenkant aanbod. Zodra er wat verandert laat ik jullie dat meteen weten . Hoop dat jullie het nu al een leuk projectje vinden. Greatzzz Tom |
|
||||
|
||||
Ziet er netje uit maar ik zeg zakken dat ding :P
maar netjes
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
|||
|
|||
Thanks, zakken gaat die inderdaad staat nu zo hoog hè:P haha. Dit weekend met mams naar opa toe touren:$. Zodra het loon weer binnen is eventjes kabelsetje voor de radio halen( zodat de versterker en kast in de kofferbak ook aangesloten kan worden )
Zodra er wat gedaan wordt zal er een foto`tje komen. |
|
||||
|
||||
Mooie mk2
Rijbewijs ook al binnen ?
|
|
|||
|
|||
Dank jullie wel, net weer beetje opgezocht wat ik zoal nog kan doen, hemeltje en stijlen worden over een tijdje bekleed met waarschijnlijk zwart skaileer of een zwarte stof. Rijbewijs ben ik nog mee bezig, vrijdag 20ste les gehad( pakket van 30) rijlesinstructrice gaat me opgeven voor de TTT. Zodra ik het behaal laat ik het jullie weten
|
|
|||
|
|||
Vandaag weer leuk nieuws, 7 december TTT, heb er wel zin in. En gisteren via marktplaats angel eyes koplampen met helder glas, doorzichtige knipperlichten en druppel spiegels gekocht. Nu wachte totdat ze binnen zijn en dan gaan we monteren ( waarschijnlijk hele voorgril demonteren en de rode bies er meteen af of weg werken). Oja en in de toekomst komen er nog Verstralers helder met angel eyes .
Zodra ze er zijn komen er foto`tjes Last edited by tommeke15 : 21-11-2011 at 13:37. |
|
|||
|
|||
Hallo medeforummers
Daar ben ik weer, nu wel met foto`s. Pakketje vorigeweek binnen gekregen, ziet er allemaal vrij netjes uit. Het pakketje bij aankomst Owyeahh wat komt daar tevoorschijn?? Alle spulletjes De oude spiegels De nieuwe spiegeltjes De dagteller werkte niet, dus wat doen we dan de teller uitbouwen,( ook meteen die lelijke Michael Schumacher sticker eruit), dagteller werkt weer. De stickers De teller zonder stickers en werkende dagteller. ( tijdelijk over tijdje gaan er witte platen komen). Nu wou ik de knipperlichten ook gaan monteren maar dit is jammer genoeg niet gelukt omdat er geen stekker bij de lichten zitten. Heeft niemand op het forum ze toevallig nog liggen 2 losse stekkertjes die in de knipperlichten passen??? Ohja jullie wisten al dat ik 7 december de TTT had nu weet ik ook de datum van het examen die heb ik op 6 Januari hopen dat ik gelukkig het nieuwjaar kan starten, zou mooi zijn . Hoop dat jullie de foto`s leuk vinden, over een tijdje het verhaal over de Project golf 1. Dingen die in korte tijd gaan gebeuren > Uitlijnen > Remmen vervangen( gehele set) > Leuke fototjes maken op paar aparte plekjes . Tot de volgende keer maar weer, Have a nice evenin. |