|
|||
|
|||
Golf 2 onderdelen (leuk spul)
Te koop:
Golf 2 onderdelen in het volgende lijstje. Heldere koplampen met kruis en xenon 75 euro Heldere koplampen 25 euro Standaard koplampen 15 euro GTI achterlichten 20 euro Rood/witte achterlichten 25 euro Rood/witte heldere achterlichten 30 euro Sunroof compleet en zelf demonteren 50 euro Stuurbekrachtiging pomp compleet met leidingen en stuurhuis 100 euro (pb 1.8 8v gti motor) G60 fusee's met nieuwe wiellagers beide voor 150 euro G60 remklauwen met remslangen , nieuwe schijven en remblokken 150 euro Achteras compleet met remschijven , remklauwen en nieuwe handremkabels voor oud type GTI 150 euro Ronal velgen 15 inch 75 euro Supersport schroefset 1 jaar oud 150 euro Alu Traanplaten 10 euro Houten stuur gereserveerd Interieur gereserveerd. Mocht er iets niet bij staan just ask. Graag alleen reageren bij interesse of pm sturen. Af te halen in Rotterdam.
Golf Rallye Golf 8 GTI Caddy 2.0TDI Last edited by Rallye : 08-11-2011 at 11:00. |
|
|||
|
|||
Traanplaten aan het lijstje toegevoegd
|
|||
|
|||
Up
|
|||
|
|||
Quote:
dit is een heel lang verhaal om te zeggen , Ik weet niet hoe ik foto's moet plaatsen . met foto's verkoopt beter ... zal eigenlijk in de zelfde rij moeten als , vraagprijs en woonplaats verplicht heb je ook geen gejank |
|
|||
|
|||
Heb je fotos van het schroefsetje? ben zeer geintresseerd. pb ze anders maar.
nigel |
|
|||
|
|||
Auto rijd nog en daarom zijn er ook geen foto's.
Voor een specifiek onderdeel kan een foto gemaakt worden , dit gewoon over pm bespreken lijkt mij een dood gewone zaak en houd een topic schoon van wat er nog wel en niet is. Niemand houd er namelijk van om verkoop topics van meerdere pagina's te lezen aangezien dat onoverzichtelijk is. Als iemand interesse in iets heeft stuur mij een pb met de email welke foto van wat je wil. Zo moeilijk hoeft het allemaal niet te gaan inplaats van al dat gejank en we 10 reacties verder zijn.