|
||||
|
||||
AP schroefset R32
Dag allemaal,
Ik heb vrijdag m'n Mk4 R32 verlaagd dmv een AP schroefset, en nou is het 'probleem' dat de achterkant niet ver genoeg omlaag gaat terwijl 'ie niet meer lager geschroeft kan worden , klinkt dat toevallig bij iemand bekend in de oren?! En bij de voorkant is het dat de stelmoer tegen de wang van de band komt, ik kan het wiel wel gewoon vast zetten zonder moeite (tis niet zo erg dat ik het wiel helemaal niet erop kan zetten) is dit op te lossen door een spacer van 3 mm bijvoorbeeld, ik weet het...doe er andere velgen onder maar wil in princiepe graag met de stock velgjes blijven rijden Ik hoor t graag van jullie, tnx... Zal binnenkort ns foto's maken orrr |
|
||||
|
||||
R32 heeft dezelfde bodem als een TT Quattro...Bij mn huidige en mn vorige TT had ik ook 'last' van een achterkant die niet laag genoeg ging..
Heb toen de complete stelring achter weg gelaten,zodat alleen de veer gemonteeerd zit.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Oww oke...ga ik ook ns proberen dan, tnx alvast voor je tip.
Maarre hoe 'laag' komt ie dan ongeveer te liggen?! met band in de kasten of nog net erboven... |
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem ook met een ap kit maar dan op een v6 4 motion.
Heb de stelring er tussen uitgehaald en lig 1,5cm boven de kasten met 18 inch! |
|
||||
|
||||
Moet lukken dan denk 1,5 cm boven de kasten en met 2 man achterin...tnx!
|