|
|||
|
|||
kleine bijdrage voor plaatsen advertentie's
#edit#
Last edited by HannoverEdition : 24-12-2011 at 21:00. |
|
||||
|
||||
Ook mee eens
|
||||
|
||||
geen verkeerd idee!
|
||||
|
||||
En als je geen aandeelhouder, donateur of newbee bent, wat dan ?
Overigens goed idee !
|
|||
|
|||
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar.
Anders is het misschien een idee om er een grens aan te stellen. Bijv vanaf 300 euro betalen voor je advertentie. |
|
|||
|
|||
of vanaf een aantal posts gratis???
|
|
|||
|
|||
Quote:
aandeelhouderschap van Volksforum is net zo duur als een adv op MP echter steun je hier veel meer ander leuks en informatiefs voor EN je krijgt hier ook nog een leuke sticker of kentekenplaathouder voor |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zat ik ook te denken, lijkt me de beste optie.
|
|||
|
|||
op het opel forum kost het 5 euro voor een advertentie van een complete auto.
rest is gratis en mag je je advertentie geloof ik 1x in de week omhoog halen (bij alle advertenties, niet alleen auto's) best een goed systeem eigenlijk. wat mij ook een goed idee lijkt is dat mensen die een onduidelijke of waardeloze advertentie zetten niet eindeloos gewaarschuwd worden. gelijk weg die advertentie. woonplaats prijs enz is een kleine moeite |
|
||||
|
||||
om de ''marktplaats'' advertenties tegen tegaan is het misschien handiger er iets in te gooien dat je pas vanaf 100 posts ofzo een topic kan starten in het subfora tekoop.. dit is iets wat ik al wel op een aantal fora's heb gezien,
foto's kosten ruimte op de server maar een dergelijk betaalsystyeem op poten zetten zal minimaal net zoveel zijn en gaat een flinke berg extra aanvast zitten ook
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
ik vindt het een K*T idee
voor mij is dit een hobby en die kost al genoeg maar ben het wel eens dat er wat gedaan moet worden als je hier alleen maar komt om handel te verkopen hier zijn vast ook andere ideeen voor te verzinnen die niks hoeven te kosten marktplaats is tenslotte ook gewoon gratis voor onderdelen ik denk dat de moderators het gauw genoeg door hebben dat het om handelaartjes gaat gr mike
vw jetta tdi 2008 seat arosa 2000 vw t1 "57 panel Last edited by classic line : 10-10-2011 at 16:35. |
|
|||
|
|||
Betalen lijkt mij nog al wat administatie met zich meenemen.
Vanaf 100 posts lijkt me makkelijker uitvoerbaar!
|
|||
|
|||
Quote:
alsje de leden een berichten quote insteld, dan zal je alleen maar onzin berichten krijgen van ze om aan die 100 post te kunnen komen.
|
||||
|
||||
dat is iets wat je uit zou moeten testen denk ik mondy,
als ik ff snel op een volksforum een auto zou willen plaatsen en ik zie dat ik er eerst een 100 post tegen aan moet gooien is dat ff snel er wel vanaf..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
heb het ook niet over post als ja ok denk het ook.
maar echt puur om de 100 posts te halen, denk dat dat niet echt een bijdrage levert aan het forum. en vindt eigenlijk een bijdrage om je auto te mogen verkopen op een forum niet kunnen, het is namelijk een forum van liefhebbers voor liefhebbers. Op Mp zetten kost al geld en dan nog eens op het fprum zetten ook.
|
|||
|
|||
Goed idee.
Oprotten met al die 1-dagsvliegen!!!!! |
|
||||
|
||||
Het idee is wel goed maar denk ook dat er gebeurd wat Mondy zegt.
Al kost het je wel minimaal 50 minuten om 100 berichten bij elkaar te krijgen. Maar het nadeel is ook dat mensen die veel kijken en weinig reageren niet kunnen aanbieden, terwijl ze mss minimaal 1 uur per dag op het forum zitten. |
|
||||
|
||||
ik denk niet dat er veel 100 onzin berichten gaan posten om maar effe een advertentie te kunnen maken hier, iig niet in korte tijd en anders merk je t gauw genoeg
ik vindt t wel een goed idee dus die min. 100 berichten! |
|
|||
|
|||
denk als je geld gaat vragen je ook belasting moet gaan betalen
of dit dan nou weer zo goede optie is .... tenslote rijden we ook graag belastingvrij
|
||||
|
||||
ik denk dat het beter is om niet 100 posts aan te houden,maar minimaal 100 dagen lid of donateur.
omdat er idd best wel veel zijn die weinig posten maar wel elke dag meelezen.eveneens om de onzin berichten van newbees ook een beetje binnen te perken te houden. je weet wel van die 'dikke wielen,maar ik heb er nu geen geld voor,helaas' posts.