|
||||
|
||||
Alles VW Kaunitz
Vandaag met een klein groepje Subdubbers naar Kauntiz geweest voor de jaarlijkse afsluiter.
Nou qua weer mochten we echt niet klagen. Net zoals het eten drinken en het wegbrengen hiervan was tiptop voorelkaar. Alleen de prullenbakken moest je echt zoeken. De meeting zelf loopt wel terug qua niveau, maar het gaat om de gezelligheid. We hebben ons dan ook prima vermaakt. Wel een pokke eind rijden, Ik ben nu ook kapot, foto's komen in de loop van de week wel ..... |
|
|||
|
|||
Was idd weer reuze gezellig en ook weer een hoop gelachen!
|
|
||||
|
||||
Daar ook gratis hamburgers?
Hier bij ons wel Maar als het maar gezellig was toch! Kwa weer kon het vandaag niet beter . Ben benieuwd naar de foto,s Gr Siep |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kop lekker verbrandt. Leuk gezellig dagje met de club...
Dennis thanx voor de ride in de prijswinnaar... (again)
|
||||
|
||||
zeker gezellig dagje gehad,
mooie auto's gezien en lekker gegeten... was me 1e alles vw, had er wel nog meer van verwacht, in minpuntje... de weg terug met stug schroefsetje! :P soms met de kop tegen het dak door de hobbels!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
bij deze paar foto's
|
||||
|
||||
en deze nog voor de subdubbers.....
|
|||
|
|||
Quote:
Yo Roy! Bedankt voor de foto. |
|
||||
|
||||
graag gedaan!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Had er ook iemand geen prijs??? duitsers
|
||||
|
||||
De rest van mijn foto's staan ook online.
Kijk hiervoor op www.subdubbers.nl in het fotoalbum. Voor een grote plaat. stuur me maar een pb. |
|
||||
|
||||
@ Tjaap, waren 100 prijzen en als ik het goed heb gehoord tegen de 1000 auto's
|
|
||||
|
||||
2 oktober richting Kaunitz gereden waar de de seizoensafsluiter voor de duitse VW scene jaarlijks word gehouden.
Was erg mooi weer deze 1ste oktober zondag,temperatuur gezien van 28 graden De duitsers hadden weer goed uitgepaktt voor deze show,stonden erg mooie wagens daar. Hierbij een kleine foto impressie. Meer foto's staan hier : Foto's Alles VW Mvg VWteamPg crew. |