|
|||
|
|||
Remprobleem golf 1
Beste,
Eergisteren heb ik een caddy 2 rembekrachtiger aangesloten op mijn golf 1 1.6d. Mij werd gezegd dat dit pasklaar was en door een rembekrachtiger van een caddy 2 de golf beter remt. Wat nou heb probleem is dat ik bij de linker kant niet kan uitluchten. linksvoor heb ik geventileerde gti schijven en linksachter trommel. Rechterkant is ontlucht en remt wel maar uit de linker kant komt geen drupper remvloeistof. hierdoor kan ik de rempedaal maar tot het midden indrukken en remt de auto heel slecht en langzaam. ik weet niet of het aan de hoofdremcilinder ligt of dat ik iets verkeerd doe. rembekrachtiger van een cadd2 diesel |
|
||||
|
||||
dat is een hoofdremcilinder op die foto, dat huis wat erachter zit is een rembekrachtiger.
|
|
|||
|
|||
ow ok. kan het zijn dat de probleem de rembekrachtiger is dan die heb ik nog niet vervangen? en past een rembekrachtiger van een caddy 2 wel op een golf 1?
|
|
||||
|
||||
Wat voor vacuumpomp zit er op?
Vaak als je zo'n oude vacuum pomp hebt is het membraan vaak van lek en remt ie niet goed. Je kan er zo 1 van een golf2 diesel opzetten, werkte bij mij wel heel goed. |
|
|||
|
|||
mijn vacuumpomp is nog de oude(orginele).
denk de dat dat het probleem is? |
|
||||
|
||||
als ie lek is, wat de meeste membraan pompen zijn dan is het dag en nacht verschil met een pompje van een golf2.
Je moet vaak erg hard trappen op je rempedaal voordat er wat gebeurt. |
|
|||
|
|||
Als er uit de linkerkant geen druppel vloeistof komt moet je het in ieder geval niet zoeken in de bekrachtiger, zeer waarschijnlijk heb je een verstopping ergens, of is de hoofdremcilinder en/of remkrachtverdeler het probleem.
Succes! |
|
|||
|
|||
Zoals Johan heeft beschreven moet ik echt hard de pedaal in trappen om te kunnen remmen. morgen/overmorgen ga ik de vacuumpomp controleren ik hoop dat dat het is.
dan maar gouw zoeken naar een pomp van een golf 2 diesel.. bedankt voor jullie hulp, gr |