![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bij mijn golf 1 doen de blower en ruitenwissers het niet, ik las ergens dat dit met elkaar te maken had.
Relais 21 vervangen + kontactblokje. Tevens na het plaatsen van een andere alarmlichtschakelaar knipperen me knipper lichten niet, ze branden constant. Alarm lichten doen het wel. Wat kan dit zijn? |
|
||||
|
||||
![]() zekeringkast..??
komt vaak voor bij die dingen vooral die oude type zekeringkast.. |
|
||||
|
||||
![]() Wat kan er dan met de kast mis zijn? Het is wel de oude met steekzekeringen.
|
|
||||
|
||||
![]() relais 99? alleen dat verklaart de blower niet
heb ik evt nog wel liggen voor je |
|
||||
|
||||
![]() Okee, relais 99 kan ik nog proberen.
Iedereen zegt natuurlijk je moet even meten, maar ik ben daar onwijs onhandig mee. |
|
|||
|
|||
![]() Dat met de knipperlichten heb ik ook na het vervangen van de alarmlicht schakelaar. Misschien dat je daar de draden door de war hebt gehaald ? of iets met de aarding niet in orde misschien?
Bij mij moet ik meestal een paar keer beetje pielen met de schakelaar en dan doen m'n richting aanwijzers het gewoon weer, alarmlicht helaas nog niet. |
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat inderdaad met wat dingetjes uitsluiten van de blower ergens een draad in het dashboard los geraakt is o.i.d. Want het relais word gewoon niet bekrachtigt bij het aansturen. Maar maakt wel een schakeling omdat de lichten branden gaan. Morgen weer rustig kijken het is alweer ze snel donker in de schuur helaas.
Blower en ruitenwissers nog nul ideeen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Frank, dat relais is van de ruitenwissers toch? |
|
||||
|
||||
![]() Jup
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Misschien is er bij het eruit halen van de audio ook wat los geraakt ![]() doet de achterruitenwisser het wel? zo nee dan zit het iig echt in de bekabeling |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja dat zou goed kunnen, nee de achterwisser doen het ook niet. Probeer er vanmiddag nog even naar te kijken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() massa kabel. ik heb die namelijk ook los liggen en dit alles werkt niet
|
|
||||
|
||||
![]() De blower werkt weer, van de alarmlichtschakelaar plus afgepakt en naar de blower. De knipperlichten werken ook weer, lag een plus draad af(ben zelf aan het rommelen geweest in het dash)
|
|
||||
|
||||
![]() Ruitenwissers functioneren ook weer, was de stekker achter op de zekeringkast. Deze stekker is ooit warm geweest en poreus geworden.
|
|
||||
|
||||
![]() kijk toch opgelost, mooi dat het weer werkt!
|