|
||||
|
||||
Past een 16v GTI uitlaat op een 8v GTI?
Zoals de titel al zegt, past een uitlaat van een 1.8 16v GTI op mijn 1.8 8v GTI?
Ik ben dringend op zoek naar een einddemper maar kom bijna alleen uit op 16v einddempers. En anders heeft misschien een van jullie er nog een liggen? Het liefst met een enkele pijp maar dubbele pijp mag ook als ik het maar zo snel mogelijk kan verkrijgen, ik moet namelijk de auto binnenkort invoeren en keuren vandaar. |
|
||||
|
||||
De aansluiting op de achter kant van de demper zou wel eens andere diameter kunnen zijn.
|
|||
|
|||
16v is 54mm en 8v is 48mm. Past dus niet.
Www.uitlaatstunter.nl heb je een complete uitlaat met bevestigingsmateriaal voor 120 euro.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is een leuk prijsje maar ik heb geen behoefte aan de andere dempers, aangezien ik echt alleen maar de einddemper nodig heb en dus ook niet meer wil uitgeven aan iets wat ik niet nodig heb op dit moment. |
|
|||
|
|||
Quote:
16v is dus groter in diameter dus dat past gewoon, maar dan moet je het wel zelf even aanpassen zodat hij ook goed klemt Gr, Ramon |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Voor dat geld waar je bij uitlaatstunter de complete uitlaatlijn voor hebt, heb je geen nieuwe achterdemper bij een automaterialen handel. Dat garandeer ik je
|
||||
|
||||
En die is dan in een jaar weer weg gerot
|
|||
|
|||
Nee is echt kwaliteit, en zeker voor dat geld
|
||||
|
||||
Heb je aandelen?
|
|||
|
|||
Quote:
Haha het lijkt er wel op
|
|||
|
|||
Haha, nee Wel goede ervaring ermee
|
|||
|
|||
Nou ik moet zeggen, ik heb een jaar of 3 geleden mijn complete originele uitlaat lijn vanaf de voorpijp vervangen door spullen van de automaterialen zaak.
Dit is wel goedkoper dan origineel VW, ongeveer €100,- per demper. maar de achterdemper was al binnen 2 jaar afgerot. Dus ik ga dan toch maar langs de VW Dealer om uitlaat delen, die gaan echt veel langer mee, wel tot 10 jaar. Dus dan mag het ook ietsje meer zijn he, liever 1x €200,- per demper en dan 10 jaar mee doen dan 5x €100,- per demper om de 2 jaar lijkt me |
|
||||
|
||||
Ik heb inmiddels via eBay een nieuwe einddemper besteld, kan een slotje op.
|