|
||||
|
||||
diverse STARTMOTOREN 2.0 16V (9A) Corrado?
Hallo medeforummers!
Ik ben op zoek naar een betere startmotor voor mijn Corrado 16V... De mijne heeft het VW-nummer 02A 911 023 T Nu zie ik op MP een heleboel startmotoren met wèl hetzelfde nummer, maar echter met een 'C', 'H', 'HX' of een 'Q' aan het eind; volgens de aanbieders afkomstig van VR6 motoren. Vraag is: wat is het verschil; waar staat die laatste letter voor? ...en natuurlijk: gaan ze passen op mijn 9A-blok? Ik hoor het wel!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
twee weken later...
Is er ècht niemand die er wat over kan vertellen?!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
Wat het precieze verschil is durf ik niet te zeggen, maar de letter staat vaak voor het type icm met het nummer waar ook verschil in kan zitten.
Aan de hand van elsa zal je het verschil in sterkte wel kunnen zien, verschil in montage/vorm kun je daar niet zien. |
|
||||
|
||||