|
|||
|
|||
Jellix Golf MK2 5deurs
We beginnen bij het begin
zo kocht ik hem: Toen 13" 5,5j Bmw velgen gekocht Moest iemand hier naafkapjes voor hebben hoor ik het graag!! Toen met de schroefset [img]https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/223243_10150196686408705_638793704_6904671_2582834 _n.jpg [/img] Andere banden opgelegd 175/50/13 Dunlop sp 2000 en heldere koplampen gestoken: |
|
||||
|
||||
Toffe Golf! Ik wil zelf ook 13'' gaan rijden Allycat Rallye velgen. Met dezelfde maat banden als jou.
Hoe rijd dat? Is er ook een afwijking in de snelheidsmeter?
|
|||
|
|||
zo wil ik er ook nog wel zwarte of goude.
Afwijking is wel fel zo'n 15-25 km/h hoe harder je gaat hoe meer afwijking. ook klopt de km. teller niet meer maar i don't care ik bereken hem wel zelf |
|
||||
|
||||
Zelf wil ik toch 165/ 55 R13 gaan rijden. De banden zijn goedkoper en ietsjes hoger!
Dan staan ze nog enigzins getrokken op mijn 6j velg! Wat zijn je plannen met de Golf?
|
|||
|
|||
in die maat hadden ze enkel merken die ik niet kende dusja..
verdere plannen zijn misschien nog bumpers met chrome biesen als ik ze vind en gele lampoeletjes en thats it |
|
||||
|
||||
nangkang banden heb ik op meerdere sets velgen gehad en nooit problemen mee gehad. ben er erg te spreken over..
|
|
|||
|
|||
het waren geen nankangs hoor. ochja ben tevreden met de dunlops
|
|
||||
|
||||
dikke mk2
|
|
|||
|
|||
thanks al ziet hij er nu heel anders uit vrijdag tegengehouden door de politie en nu ligt hij dus keuringsklaar dus hoog en weer bompa look
|
|
|||
|
|||
Update
|
|
|||
|
|||
heey vette golf heb je! simpel maar mooi
voor zover ik weet horen er op die wielen geen naafdeksels, zijn volgens mij gewoon wielen van een e21 |
|
|||
|
|||
weet ik normaal zitten er alpina dopjes op
en dankje! grill met 7 latjes is besteld en bumpers met chrome randjes ben ik nog aan het afwegen |