|
||||
|
||||
velgen opruiming
aangezien ik momenteel wel erg veel velgen heb liggen een kleine opruiming:
een set ATS cup 6Jx14, keertje stralen en lakken kan geen kwaad maar ze kunnen er ook zo onder. prijs is 115 euro en ze zijn zonder banden (evt wel tegen meerprijs) een set ATS telefon, lijkt op de porsche telefon maar dan in 6Jx13 inch, zijn in nette staat en wil gelakt, op een velg bladdertje in de lak. prijs is 145 euro en zonder banden (evt wel tegen meerprijs) een set lm velgen in MINI stijl maat is 6Jx13 net maar wel gebruikt, zitten nog netjes in de lak. prijs is 135 euro en zonder banden (evt tegen meerprijs) een set Ronal vortex velgen 6Jx13, lak is strak, jammergenoeg wel een paar krasjes. prijs is 135 euro zonder banden (evt tegen meerprijs) alle velgen is steek 4x100 en et rond de 35. een bod mag altijd, als het de moeite waard is om over na te denken. Berend heb de fotoos hier bij gekregen....
sportklassiek klassieker forum Last edited by berendd : 10-02-2005 at 19:57. |
|
||||
|
||||
eens kijken of dat werkt....
ATS cup: ATS telefon: MINI: Ronal:
|
||||
|
||||
Ik bied 75 euro voor de ATS telefon, mits recht...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
doe ik ze niet voor weg Tommy, misschien over een paar maanden.
maar voorlopig liggen ze (nog) niet in de weg. en er is wel vraag naar die dingen dus je zal er meer voor moeten neerleggen.
|
||||
|
||||
Gister een setje Intra(zelfde idee, ook telefoon) gekocht voor 25.... Was een koopje, I know(lang leve eBay) Maar vind deze dus mooier, maar niet voor meer als 75 als de lak afbladerd...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
de lak van 1 velg zit een bladdertje in...
maar als je liever "goede" hebt..... www.vertigo69.com staan ze op voor een schamele 350 euro en aan de fotoos te zien zijn die van mij in betere staat. en aan ebay prijzen kan ik niet tippen....
|
||||
|
||||
Quote:
ruilen mag wel, dus als je iets in de aanbieding hebt... wat te gebruiken is voor dubbelle carbs met turbo dan houd ik me aanbevolen als het maar niet in de categorie van ruilen komt huilen valt :biggrin:
|
||||
|
||||
Zijn mijn ex velgen.... Zitten idd slecht in de lak... Maareh, Gert zijn prijzen zijn niet vergelijkbaar... Die zijn namelijk alleen aantrekkelijk voor amerikanen...
ps. weet zelf wel waarvoor ik ze zelf toen verkocht.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 Last edited by Tommy : 11-02-2005 at 17:43. |
|
||||
|
||||
als ik geen beter bod krijg de komende tijd dan neem ik wel contakt met je op..
anders hebben we het er op de speed meeting nog wel over.. want ik heb deze van evilnijntje, geruild voor een ed blue interieur, samen met een setje centra's dus heb er wel een redelijke prijs voor betaald (omgerekend) wil ik wel redelijk wat terug hebben.
|
||||
|
||||
hmmz oke
|
||||
|
||||
het is trouwens Votex ipv. Vortex
Votex = huisleverancier voor volkswagen accessoires = 100% VAG |
|
||||
|
||||
is wel vortex, is het type velg van ronal....
tenmiste dat staat op de velg...
|
||||
|
||||
ats cup is gereserveerd
|
||||
|
||||
up
|
||||
|
||||
de mini's blijven bij de auto, aangezien deze misschien verkocht wordt.... dus telefons en vortex ligt er nog.
iemand interesse?
|
||||
|
||||
Zijn die 14" ATS cups nog te koop? Evt. ruilen met 14" Ronals?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien handig om te vermelden dat de Votexen weg zijn naar mij samen met een set 15 inch ATS ? Scheelt een hoop vragen |
|
||||
|
||||
jah idd... thx Gert, was het topic beetje kwijt
alleen de Telefons zijn nog in de verkoop, rest is al weg, mogen voor een redelijk bod weg. ik heb echter nog wel een set centraas liggen, maar die had ik al in een ander topic staan. ook heb ik nog een setje 155/80/13 bandjes liggen, voor een bod mogen ze weg