|
||||
|
||||
Koppeling Golf II 1.6
Vandaag is me koppeling eruit geknalt, net op het moment dat je zoiets niet financieel kan gebruiken.Ben net werkloos geworden en het is nog wachten op me ww, mooi vervelend dus
Gaat om een koppeling met motorcode PN. nu is mijn vraag wie heeft er nog een goede liggen, en wil er vanaf voor een paar centen, dan ben ik eerst gered, en als ik weer geld komt er wel een nieuwe op, maar moet het nu eerst zo wel ff doen, omdat ik tog wel erg van een auto afhankelijk ben.
|
|||
|
|||
Nou dat is toevallig, de mijne is ook uit mijn auto gelopen vandaag, maar dan helemaal muurvast, kan d'r niks meer mee, en de mijne is een golf 3 maar met 440.000 op de klok.
Ook ik zou vandaag een auto invoeren e.d. maar dat gaat me nu dus ook niet meer lukken. Maar goed dat terzijde altijd klote dat dat gebeurd, maar Gooigolf is bezig om in mijn belastingvrije golf 2 1.6 auto een TDI te lepelen en het motorblok ligt er al uit, stuur anders even een berichtje naar Gooigolf want die koppeling die op dat blok zit, die is nog goed!
|
||||
|
||||
hallo ...
heb nog wel paar gebruikte goede setjes liggen ,, en wil eventuweel wel geschikt het er voor jou in zetten ,, kun je weer rijden moet dan even tussen de bedrijfen door ,, jou oude blok is al weg dennis ,, vrgr gooi .. |
|
||||
|
||||
Quote:
Erin zetten kan ik zelf wel das het probleem niet, waar kom je vandaan dan, en wat moet je er voor hebben, mag allemaal wel via pb
|
|||
|
|||
Quote:
Hehe das snel hopelijk draait nu ergens weer netjes rondjes
|
||||
|
||||
Quote:
hallo kom uit friesland ,, dicht bij drachten ,, dus dat is wel te doen dacht ik zo .. ga morgen even voor je kijken wat er precies ligt en stuur je dan pb ,, vrgr gooigolf ..] ja het blok ligt nu in polen dennis ,, onderdelen motor.. verkocht er meteen 4 stuks weg ermee ..opruimingggg |
|
||||
|
||||
Quote:
Beter!! heb familie in Leeuwarden, dus kom tog langs Drachten