|
|||
|
|||
dannyfiche
Hey,ik zal mij hier ook maar eventjes voorstellen
ik ben danny en woon in mechelen (belgie) mijn groote pasie is golf2 en luchtgekoelde vw's heb ook nog een dochter van 12 jaar en een hond (duitse herder),waar ik zeker en vast mijn bezigheid heb genoeg gezeverd hier enkele pics van mijn auto's Hier mijn buske op originele wielen Uploaded with ImageShack.us En hier op de fuchsen Uploaded with ImageShack.us En hier enkele pics van mijn GOLF G60 Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us |
|
||||
|
||||
erg gaaf hoor die t2
|
||||
|
||||
Twee heel mooie auto's Danny!!
Moet toch maar eens die koffiemolen hier aanslingeren en eens langskomen komend jaar.
|
||||
|
||||
Hele nette bus,
En de Golf 2 mag er ook wezen. |
|
|||
|
|||
Quote:
Zeker doen Cris |
|
||||
|
||||
Mooie T2a!
Met die stalen wielen dus 5x205, en met die Fuchsen een rem ombouw naar 5x130 gedaan? Of adapters ertussen?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
super nette auto's!
|
|
|||
|
|||
Quote:
vooraan de ophanging van een porsche 944 (wel bekent zeker) en achteraan speciaal gemaakte trommels voor de T2A waardoor je een fuchs wiel van 7 breed kwijt kan hier een foto van de trommels met steek 5X130!!! Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us |
|
||||
|
||||
heel mooi die t2. maar je golf is ook in orde.. mooi gedaan met de ombouw naar porsche steek!
|
|
||||
|
||||
Dik voor elkaar, met jouw wagenpark. Die bus is echt super!
|
|
|||
|
|||
heel mooi wagenpark.
zijn dat orginele le mans? of replica's ze zijn mooi breed namelijk
|
|||
|
|||
Quote:
zijn replica's van 9 breed met bandenmaat 215/40/16 en de velgen hebben een et waarde van 20 |
|
|||
|
|||
kleine verandering aan de G60
zo staat hij er nu bij
Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us |