|
|||
|
|||
golf 3 ond: golf 4look lichten, remus uitlaat, achterlichten
Heb hier nog enkele golf 3 onderdelen liggen.
De golf 4 look hella voorlichten zijn in goede staat, de grootlichten en standlichten (ultra bright) zijn aanwezig, de hoofdlichten niet. Bij elke koplamp is 1 bevestigingspunt afgebroken (het bovenste) maar dit vormt geen enkel probleem. Het ene licht is wel pas 1 maand oud (heeft me 100 euro gekost), dus je kunt wel wat verschil zien in ouderdom onderling, maar gemonteerd zie je het eigenlijk niet. prijs: 100 euro De uitlaat is een dubbele remus, vierkant model. Wel lichte beschadiging langs onder maar geen verlies. prijs: 75 euro De achterlichten zijn compleet, in goede staat buiten wat lichte krasjes. Prijs: 30 euro De onderdelen kunnen afgehaald, of bezichtigd worden te Torhout (W-Vl), maar kunnen ook opgestuurd worden op kosten van de koper. Deze onderdelen kosten nieuw zeer veel geld, zeker de uitlaat en koplampen, ze gaan dus pas weg als ik er ook een redelijke prijs voor krijg Mvg sam Last edited by sam66 : 10-09-2011 at 12:55. |
|
||||
|
||||
volgens mij zijn prijzen verplicht hier
|
|||
|
|||
Wist niet dat het verplicht was..
Nouja, ze staan er nu bij. |