|
|||
|
|||
mijn golf gls cabrio
hoi, ik ben dennis, van pulderbos (provincie antwerpen, Belgie)
heb me deze zomer mijn cabrio van '79 aangeschaft, omdat ik hem gewoon zo mooi en speciaal vond, had eigelijk nog nooit zo'n cabrio gezien, ondanks ik toch wel thuis ben in de vw-wereld. zo stond hij te koop in schilde aan de aldi, voor €3000, maar met wat onderhandelen toch gekocht voor €2000: en erna bij mij thuis: en het geweldige dashboard : hij is intussen al een beetje verlaagd (60/40), en steekt beetje audio in de koffer, binnekort gaat deze verlagingsset van ta technix er toch weer onderuit en ga ik iets anders zoeken, liefst originele gti hoogte als ik dat nog ergens kan krijgen ofzo en anders een deftig schroefkitje en gewoon niet te laag. verder ga ik de auto gewoon nog wat opkuisen en oplappen liefst zo veel mogelijk origineel en vooral: BIJHOUDEN! misschien dat er nog andere wieltjes op komen, ik weet eigelijk zelf niet vanwaar deze wielen komen, er staat jaartal '81 op langs binnen, iemand een idee wat hier origineel op zou staan? meerdere foto's en uitleg volgen nog! |
|
||||
|
||||
Nette Cabrio,leuk met die dunne bumpers. Verlaging is wel leuk, maar voor de rest zou ik m zover origineel laten.
|
|||
|
|||
Quote:
ja dat is zeker ook mijn bedoeling! ik probeer nog uit te zoeken welke velgen er origineel op zaten.. zelfs die verlaging gaat nog wel veranderen terug denk ik, ben niet zo tevreden over het rijden met mijn ta-technix vaste verlaging, elke oneffenheid rammelt de auto bijna uiteen. iemand die mss weet of originele gti veren of monroe veren op gti lengte te verkrijgen zijn? grtz |
|
||||
|
||||
Hey, welkom hier! Heb deze ook ergens op het net zien te koop staan! Succes ermee!
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
|||
|
|||
een update! deze week toch maar de ta technix verlagingsveren eronderuit gehaald en een kw variant schroefkitje in de plaats!:
afrijden van oprit (typisch, kon het niet laten :p ) ook een setje bbs ra's gekocht, maar ik begin mijn twijfels te krijgen of het wel mooi is voor op mijn auto, hierover graag jullie mening! uiteraard staat de set velgen dus mits interesse ook wel te koop, (zijn in perfecte staat btw) grtz, Dennis |
|
||||
|
||||
Leuk karretje! Niet te laag, maar zeker niet te hoog, helemaal mijn smaak.
Ik zou de originele velgen houden, die zijn echt supervet! |
|
|||
|
|||
Quote:
thanx! goh, dit zijn niet echt de originele velgen meer... en ik vind ze niet bepaald mooi, dan vind ik men oude bbs en toch iets mooier, maar ik zat eerder te denken over 13 duims stalen velgen maar dik verbreed... of bbs rs en.. ik zou graag wat ideetjes horen, daarmee |
|
||||
|
||||
zoals een gls hoort te zijn.
velgen houden en goud maken misschien, leuke contrast werking met het zwarte carrosserie.
|
|||
|
|||
Quote:
ok, thnx, maar welke velgen houden bedoel je? de oude bbsen of diegenen die eronder staan? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
ok dankjewel voor de tip, de kans is groot dat ik dat idd doe.. wel met een zo plat mogelijke band op wrs.. |