|
||||
|
||||
liefdadigheidsactie golf 2
Ik ben iemand aan het helpen die het financieel krap heeft met een golf 2 1.5 of 1.6 carburateur uit '88 waarvan de koppeling op was. Het is een verschrikkelijk hok maar die man is erg gehecht aan die auto.
De koppeling was tot het ijzer versleten. Ik heb een nieuwe sachs koppeling, nieuwe druklager geplaats en koppelingskabel opnieuw afgesteld. Tevens een grote beurt gedaan maar nu kwam ik er achter dat de voetpakking van die ellendige pierburg carb volledig is ingescheurd. Waarschijnlijk het laatste zetje gegeven met het vervangen van het luchtfilter. Dus nieuwe voetpakking en pak gelijk maar wat vacuum slangetjes mee zijn ook veelal los. Zijn er nog zaken die ik beter maar gelijk mee kan pakken?
|
||||
|
||||
bougies, verdelerkap
|
|
||||
|
||||
Brandstof filter. remmetjes. zo kan je wel even doorgaan. maar zorg dat het ding veilig remt en rijd.
|
||||
|
||||
Brandstofleidingen en filter heb ik idd al gedaan, leidingen waren totaal uitgedroogd en filtertje was pik zwart. Remmen ga ik ook nog wel even na. Hoezen heb ik al gecontroleerd.
Het begon met "even" een nieuwe koppeling maar inmiddels al drie avonden bezig.