|
|||
|
|||
Aanschaf Bora 1.8T
http://link.marktplaats.nl/477859769
Wil misschien bij deze gaan kijken. Kennen jullie de auto of hebben jullie nog enige tips waarbij ik moet opletten met zo een Bora als deze? Hoe vinden jullie de prijs / km stand / bouwjaar verhouding? |
|
||||
|
||||
Ziet er opzich wel aardig uit, alleen dit stukje tekst onderaan zou mijn interesse niet bevorderen:
Quote:
Dat eerste is niet echt boeiende info, zeker als je het zo zegt dan wekt het bij mij de indruk dat hij dat apparaat constant 'veel harder uit een bocht laat accelereren'.
|
|||
|
|||
Dat idee had ik ook al!
Zit zo een diff er standaard op of is dat ooit optioneel geweest/ Auto ziet er verder erg netjes uit, helemaal goed qua bouwjaar / km stand / kleur / opties enz. Verbaas me er alleen over dat de auto pas sinds mei in bezit is. |
|
||||
|
||||
Auto ziet er op het eerste gezicht prima uit. Vooral km stand is aantrekkelijk. Prijs kan (zoals de verkoper zelf zegt) wel ietsje zakken hoor.
Dat praatje over sperdifferentieel lijkt mij meer op een verkooppraatje, dan dat ie dat altijd doet. Onderhoudsboekje doorbladeren lijkt mij het belangrijkst. Kijken of de auto netjes alle beurtjes heeft gehad. En kijken/vragen of de turbo al eens vervangen is. Gewoon gaan kijken, kom je er snel genoeg achter of de auto echt wat is
|
|||
|
|||
Heb al contact met verkoper.
Stukje uit laatste email wat ik van hem krijg: De auto is laatste keer top door de apk gekomen bij de VW dealer. De auto heeft een speciaale stikker in de kofferbak gekregen dat hij Dealer gekeurd is. Eventueel kan ik dat ook aantonen op pappier.(ounderhoudsboekje) Foto heeft ie doorgestuurd, maar geen idee wat voor sticker dit is....???? Heb gevraagd of ie een foto kan maken vh onderhoudsboekje en/of papier vd APK. Normaliter had ik gelijk op het eerst mogelijke moment al gaan kijken, maar dit is ruim 2 uur rijden en ik zit momenteel in de ziektewet waardoor ik helemaal geen auto mag rijden. |
|
|||
|
|||
Quote:
Turbo heb ik trouwens net ook gevraagd, dat diff boeit me niet veel... ik koop zo een auto toch niet om mee te 'knallen'. Gaat mij er om dat dit een eerlijke auto is! |
|
|||
|
|||
Quote:
Die stickers plakken ze als er een terugroepactie is uitgevoerd, dit heeft niks met dealer gekeurt te maken . Dat een wagen bij de dealer gekeurd is wil niks zeggen over de technische staat. Copy van de APK papieren heb je niet veel aan, kun je ook online opzoeken wanneer hij gekeurd moet worden. Last edited by Spierings : 26-08-2011 at 21:12. |
|
|||
|
|||
Heb weer gemaild met nogmaals de vraag om een foto van het APK formulier ( http://www.mgb-xperience.nl/media/apk_files/apk.html ) en het onderhoudsboekje.
Net wilde ie namelijk geen foto's maken ivm drukte. Dus ben benieuwd wat ik nu terug krij. |
|
|||
|
|||
Zat net de advertentie te bekijken, En wat een onzin over dat sper differentieel.
Dat zit er volgens mij niet eens op. Zou ook verdacht zijn op de km stand omdat de eigenaar 3 maanden eigenaar is en zo moeilijk doet over de boekjes. Vaak lullen ze dat ze boekjes hebben en als je ter plekke bent hebben ze helemaal niks of zeggen ze dat ze hem nog moeten zoeken of zo. |
|
|||
|
|||
Ik heb een vermoeden;
'Als u zo erg geintereseerd bent kunt u net zo goed langskomen dan heeft u antwoord op al uw vragen. Zo kunnen we uren doorgaan zonder iets te bereiken' En ik stuur al tot 2 keer toe dat ik momenteel in de ziektewet zit en niet mag en kan autorijden... kleine moeite om foto's te maken lijkt me. |
|
|||
|
|||
Hmmm, zou de verkoper een email sturen om van het weekend even langs te gaan.
Kijk ik tussen mijn bewaarde advertenties: http://link.marktplaats.nl/477859769 Hoeft dus niet meer. Weten we ook gelijk waarom ie de auto zo kort op naam had staan gezien de nwe Bora die hij verkoopt en de Mercedes. |
|
|||
|
|||
Als je het verhaal in die nieuwe advertentie leest, 20pk winst door een G3 instalatie
|
|
|||
|
|||
Dat komt uiteraard omdat ie speciaal is he hahahaha!
|